|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() NyttårsforsetterJeg har alltid ting jeg jobber med. Nå før nyttår kan jeg jo kalle dem nyttårsforsetter. Sist redigert av Cumulus : 28-12-14 kl 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NyttårsforsetterSå flink du er!
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NyttårsforsetterJeg skal strikke mer, trene mer, spise mindre søtsaker(den ryker jeg vel på en smell med i år og) Begynne tidligere med julegaver så jeg slipper stresset rett før jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: NyttårsforsetterKlarer jeg å gi f.... og tenke på meg noe som ikke er så enkelt så vil det hjelpe på masse. (Ser det er "åpent" her så jeg tror jeg stopper nå) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: NyttårsforsetterBli flinkere til å ta vare på meg selv tror jeg vi sier.
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter
![]() |
#12 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: NyttårsforsetterJeg har allerede gitt mye f i flere år, så det fortsetter jeg med. Men jeg skal bli flinkere til å telle til 10. Mulig jeg må telle til 100.
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: NyttårsforsetterJeg gir allerede veldig godt faen på mange områder, så jeg tror ikke jeg skal gjøre mer av det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Nyttårsforsetter
Jeg hiver meg på. Jeg har en tendens til å være litt for flink pike, og bry meg for mye om hva andre synes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NyttårsforsetterLære meg å kjøre traktor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: NyttårsforsetterJeg har faste nyttårsforsett hvert år: Gjøre mer eller minst like mye i det nye året av ting som er bra for meg som jeg gjorde i året som gikk. Det inkluderer å drikke mer Champagne. Jeg har alltid som nyttårsforsett å drikke mer Champagne i året som kommer.
![]() |
#17 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: NyttårsforsetterFor min del tror jeg det er viktig å slutte å gi faen. Jeg er litt for "flink" til det.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 28-12-14 kl 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: NyttårsforsetterJeg skal ikke spise sukker. Det er egentlig mer et veddemål enn et forsett. (Sukker i matlaging f.eks tomatsaus er lov) ellers skal jeg se mer på kino og være mer sosial utenfor husets fire vegger.
![]() |
#20 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: NyttårsforsetterJeg fortsetter på forsettet fra i fjor/forfjor . Sa jeg skulle gå ned 35 kg, har et usselig kg igjen.
![]() |
|
|