|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
Se resultatene: Har du prøvd nettdating? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 36,17% |
Nei |
25 | 53,19% |
Nei, men synes det høres spennende ut. |
5 | 10,64% |
Deltakere: 47. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
The Million Dollar Man
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Nettdating!Hei alle sammen,
På knærne forelsket i alfaCharlie... ![]() - Friends help you move, REAL friends help you move bodies. Sist redigert av alphaMale : 30-05-07 kl 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nettdating!Ja. Da traff du rett person. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nettdating!Det som er teit med slike sider er reklameringen for gratis medlemsskap. For det er ikke gratis, det koster. Enten man er gratis i to uker for så å måtte betale, eller om man ikke får benytte seg av hele tjenesten om man ikke betaler.
![]() |
#4 |
Pauset
![]() Sv: Nettdating!Syntes venneportalen så ut som et pensjoniststed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nettdating!Jo, layouten er kjedelig, det skal jeg innrømme. Men innholdet er mer i min stil, tror jeg, enn hva de andre er. Men det er jo ikke noe rent datingopplegg og jeg må si at som aleneforelder så er det supert at det finnes steder der man kan søke etter feriepartner. For det trenger jo ikke være en av motsatt kjønn som man må bli forelsket i.
![]() |
#6 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Nettdating!Jeg traff min samboer på moteplassen.no, så jeg kan vel trygt si at jeg har prøvd nettdating med hell. :danser: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Nettdating!Jeg synes q500 virker bra.
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nettdating!Men q500 tar 290 kr pr mnd for medlemsskap. Hadde de med den summen kunne garantert kontakt med noen, så hadde det nå være en grei sum, kanskje. Men for å være medlem uten å få noe reelt igjen? Neppe.
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Nettdating!
Jeg synes matche-testene så veldig spennende ut, og jeg tenker som så at man betaler jo penger for å gå på et utested uten å være garantert noe forhold, så hvorfor ikke investere penger i å kunne treffe noen som matcher verdimessig? -På et utested kan man forøvrig bomme kraftig i fylla. En man har lyst på i fylla er kanskje ikke riktig match til å dele hverdagen og ha unger og et livsvarig forhold med.
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nettdating!De matchtestene er bare piss. Ok, man kan gjerne se hvem som har samme politisk ståsted, hvem som røyker/ikke røyker, men hallo; de tingene kan man faktisk finne ut via samtale. Faktisk vil jeg påstå at slike tester trekker ned, for da kan man gå glipp av et menneske man ville falt for basert på en søyle som ikke har riktig høyde.
![]() |
#11 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Live and let live
|
Du har et godt poeng Sitron, men jeg synes ikke de er bare piss (da går jeg ut i fra at de er litt mer dekkende enn akkurat de overfladiske eksemplene dine, -at det faktisk er personlighetstester). Også synes jeg det er et poeng at det forplikter mer når det kommer penger med i bildet (seriøsitet), samt at jeg innbiller meg at jeg på den måten vil komme klar "de desperates kjøttmarked".
![]() |
#14 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Nettdating!Jeg har aldri registrert meg på rene sjekkesteder. Jeg har møtt mange fra nett, men stort sett alle har vært fra ulike chatterom på "stortreff", ikke på date. Jeg ville ikke vært interessert i et sted der eneste målet var å finne en partner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
Kan jo bare spørre meg vettu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nettdating!Ja, jeg er fæl. Jeg var i Oslo en gang for noen år siden uten unger da og var ganske full hele veien.
![]() |
|
|