|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Tips til godt gravidtøy på nettSiden sist jeg var gravid har det blant annet kommet enorme mengder tøy på Zalando ser jeg, og det er jo kjempebra. Flott at man kan handle fra forskjellige merker derfra istedenfor å havne på den lokale HM i ren desperasjon fordi det er for langt til de andre butikkene. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til godt gravidtøy på nettJeg kjøpte fine topper fra Polarn forrige gang, men jeg tror ikke de selger slikt lenger?
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Sv: Tips til godt gravidtøy på nett
Nei. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Trøtt
|
Sv: Tips til godt gravidtøy på nettAner ikke for jeg var strålende fornøyd med gravideklærne fra HM. Kjøpte en penkjole på den kule mage og noen bh-er på nett fra marks & spencer. Ellers sverget jeg til en olabukse, et svart skjørt og et par hm kjoler i omslagsfasong
|
|
|
#5 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til godt gravidtøy på nettJeg hadde endel ok fra Mamalicious, Boob og Milker.dk for to år siden. Sistnevnte hadde salg nå gikk jeg e-post om (meldte meg av nyhetsbrevene nå). Mamalicious har egen nettbutikk, men er vel også inne på Zalando.
|
|
|
#6 |
|
Curlingkone
|
Sv: Tips til godt gravidtøy på nettJeg hadde klær fra hm og mamalicious. Var like fornøyd med det fra hm. Spesielt topper og slikt. Rimelig er det og. Nå trengte ikke jeg så mye da, siden jeg strengt tatt bare lå inne og spøy og var slapp det meste av tiden.
|
![]() |
|
|