Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnevogn og bilsete - hva anbefales nå?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-15, 23:35   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnevogn og bilsete - hva anbefales nå?

Tror vi er ganske like når det gjelder å tenke praktisk og behagelig vs dill, dall og trender

Jeg er superfornøyd med min Brio smile. Har nå brukt den i snart 10 måneder, og ville definitivt kjøpt den igjen om jeg kunne velge.
Den kommer med hardbag, sportsvogn og bilsete. Veldig enkelt å skifte mellom de ulike. Du kan også velge hvilken vei både sete, sportsvogn og bag skal stå. Ekstremt god å trille, både i skogen, på veien og inne. Jeg har trent i barkeløypa med den uten problemer.
Den er lett å legge sammen, og veier lite.
Snuppa sover fortsatt i bagen inne, mens jeg bruker sportsvogna på tur. Null stress å skifte mellom de to toppene -selv min bittelille mor klarer det greit, og synes ikke det er pes.
Håndtaket har god nok regulering til at både A og I og mannen kan trille vogna uten å bøye seg eller strekke seg
Den er ikke spesielt dyr. Jeg kjøpte vogna på babyshop, og setet med adapter på nettsiden under.

http://www.kjopbarnevogn.no/no/artik...ogn/index.html

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.