|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva gjelder for bilkjøring med brukket ben?Venstre ben i gips, automatgir. Legen sa at det blir sak og forsikringen gjelder ikke ved ulykke på tross av at Venstre ben ikke benyttes. Hvordan er dette nedfelt i lov eller andre dokumenter, stemmer det? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva gjelder for bilkjøring med brukket ben?Jeg vet ikke, men ser at Volvat oppgir det samme. Jeg ville kontaktet forsikringsselskapet mitt først.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva gjelder for bilkjøring med brukket ben?Godt spørsmål. Jeg kjørte rundt med gipset venstre fot (bare over selve foten, ikke ankelen) for 13 år siden. Byttelånte da firmabil med kollega som hadda automat. Det var i hvert fall ikke noen på jobben (som eide bilene) som tenkte på det den gangen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjelder for bilkjøring med brukket ben?Jøss, jeg hadde aldri trodd at det skulle være noe problem? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
can-jur
|
Sv: Hva gjelder for bilkjøring med brukket ben?Jeg kjører bil, med høyre arm i høy gips.
|
|
![]() |
|
|