Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Forskjellen på instagram og snapchat

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-15, 14:00   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellen på instagram og snapchat

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Men det jeg ser, og som jo har overasket meg litt, er hvor "snille" de er med hverandre på Instagram. Det er nok litt lettere å si fine ting til hverandre der, for det gjør de jo stort sett.

Jeg tror også at vi blir så obs på de negative sidene at vi glemmer at det er mye positivt.

Samtidig: Jeg snakket med en mor i julen som hadde samme opplevelse som deg inntil hun oppdaget at hennes greie, omtenksomme datter og hennes like greie venninner hadde hemmelige Instaprofiler der tonen var en helt annen enn de profilene foreldrene hadde tilgang til. Jeg sier ikke at det er slik hos dere altså, men jeg tror det er lett for oss foreldre å overse ting. Jeg oppdaget at en av mine, som jeg aldri har tatt i løgn og som får flotte tilbakemeldinger på skolen, hadde gjort noe som på ingen måte var bra - og løy om det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.