Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Er skiløyper forbeholdt skiløpere?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-15, 11:56   #1
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er skiløyper forbeholdt skiløpere?

Jeg er ingen ivrig skigåer og følgelig heller ikke løypenes vokter. Men jeg kan da aldri i verden tenke meg at det plager noen at man løper/går/lufter hund/aker/sykler (sistnevnte har jo blitt veldig vanlig de siste årene) i det hardtrampede feltet mellom sporene. Det gjør i hvert fall jeg med den største selvfølge (løper og aker). Skogen er for alle!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-15, 12:02   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg er ingen ivrig skigåer og følgelig heller ikke løypenes vokter. Men jeg kan da aldri i verden tenke meg at det plager noen at man løper/går/lufter hund/aker/sykler (sistnevnte har jo blitt veldig vanlig de siste årene) i det hardtrampede feltet mellom sporene. Det gjør i hvert fall jeg med den største selvfølge (løper og aker). Skogen er for alle!

Hvis feltet er helt hardtrampet, er det greit. Men det er det jo ikke alltid.
http://www.budstikka.no/nyheter/juri...tene-1.7811218

Gammel 12-01-15, 12:09   #3
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Hvis feltet er helt hardtrampet, er det greit. Men det er det jo ikke alltid.
http://www.budstikka.no/nyheter/juri...tene-1.7811218

Det er store prepareringsmaskiner som går i lysløypa her, som sørger for to skispor og en bred, hardtrampet midtrabatt.

Jeg skjønner selvsagt at det er irriterende om det er smale løyper, og de blir ødelagt av annen bruk enn skigåing. Men slike skjøre løyper kan man jo ikke bare anlegge som eneste alternativt i en skog som brukes av alle.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.