|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Seng på base av kjøkkenskap?
Ikke plass.
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Seng på base av kjøkkenskap?Sånn i praksis er det lettere for monstre å gjemme seg i skap enn under en åpen seng, da, men jeg skjønner greia. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Don't mention it. Det skal for øvrig være skuffer, så der får ingen store monstre plass.
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
kamerat
|
Sv: Seng på base av kjøkkenskap?Nå fikk jeg også lyst til å bygge sånne senger. Til hele familien.
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
I know! Jeg fikk i høst lyst til å kjøpe en alt for liten leilighet fordi barnerommet hade så fin innebygget seng. Men jeg er jo at typen som vil bo i et hobbithus, sånn egentlig.
|
|
|
#30 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Seng på base av kjøkkenskap?Vi laget denne til storebror for halvannet år siden:
Sist redigert av tink : 19-01-15 kl 14:29. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Seng på base av kjøkkenskap?Jeg husker ikke om det er ny eller gammelt ikea-kjøkken, men det er altså overskap til fryser/kjøleskap. Som metod her.
|
|
|
#33 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Seng på base av kjøkkenskap?Vi har akkurat bygd seng med Stuva serien fra ikea til 7 åringen. Hun har fått masse oppbevaringsplass til klær og leker under senga.
|
|
|
|
#36 |
|
|
Hvis du stikker på Maxbo på Alna og sier hva du skal bruke det til, kan de helt sikkert guide deg i retning riktig listverk. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Seng på base av kjøkkenskap?http://www.viivilla.no/gjor-det-selv...rneromsmobler/
|
|
|
|
#39 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Ok. Nå falt jeg av. Hvorfor trenger man dette? Jeg tenkte at skapene var greit å sette rett på gulvet.
|
|
|
|
#40 |
|
Glamorøs
|
Fordi de kjøkkenskapene vi har valgt så går skuffen kant i kant nederst. Ergo kan den ripe opp gulvet, eller kanskje ikke gå an å åpne i det hele tatt. Det må være bittelitt luft mellom den og gulvet, rett og slett.
|
![]() |
|
|