|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lure tenåringen til å holde orden
Jeg tror ikke at en tenåring som ikke rydder har så mye med manglende respekt å gjøre altså. Noen er bare ikke skrudd sammen sånn at de ser rot/syns det er et stort problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Lure tenåringen til å holde ordenDet er vel ikke så uvanlig at tenåringer mener noe helt annet enn foreldrene, og rot på rommet er vel en arena de får markert det litt på. Det med å få egne meninger som kanskje går helt på tvers av mamma og pappa synes jeg ikke er udelt negativt, de er egne mennesker som skal ut av redet om noen år. Når det er sagt henger også min goodwill på tjenester som kjøring og henting absolutt sammen med hvordan ungene bidrar med sitt. Men at mine meninger skal være en slags fasit for tenåringer, det er en veldig fremmed tanke. Det kan være slitsomt å skulle leve opp til en slik forventning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Lure tenåringen til å holde orden
For jenta mi var det som Høst sier, en god del trass i bildet ("mitt rom, mitt privatliv, mine regler - og de er i hvert fall ikke de samme som deres regler")
![]() |
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2015
![]() |
![]() Sv: Lure tenåringen til å holde ordenHei igjen og takk for alle tips og innspill. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
orden |
|
|