Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Netflix-tips til meg da?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-15, 21:49   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix-tips til meg da?

Mr. Selfridge. Sesong 2 er akkurat kommet.
Engelsk kostymedrama-ish.

Hva med Lie to me/Løgner?
Og Hart of Dixie, om den er på den norske. Den går muligens på norsk tv for tiden.

Gammel 20-01-15, 21:49   #22
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hun har ikke skrevet i denne tråden at hun har sett den, eller?

Joda:

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

OITNB

Gammel 20-01-15, 21:51   #23
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, der stod det jammen en forkortelse jeg ikke hadde sett på trekvart år. Overså det.

Gammel 20-01-15, 21:52   #24
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg elsket House of Cards, så jeg slutter meg til de andre. Det samme gjelder Suits, også må du jo se Breaking Bad!

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-15, 21:53   #25
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grimm.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-15, 21:53   #26
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Touch.

Gammel 20-01-15, 21:54   #27
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett OITNB, Elise.

Nå tenker jeg at jeg tester Suits. Ser bra ut så langt, og så har jeg mer på listen min her fra dere.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-15, 21:57   #28
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Foreslår call the midwife her også jeg.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-15, 22:05   #29
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fringe starter på sesong 3! Det er jo lite aktuelt.

Noen som vet hvorfor ikke sesong 1 og 2 ligger der?

New girl, ja. Den høres også ut som noe for meg.

Gammel 20-01-15, 22:19   #30
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg legger inn Pretty Little Liars her og jeg. Ellers liker jeg The Originals, men da må man jo like vampyrer, hekser og varulver og sånt. Jeg synes The Originals er bedre enn The Vampire Diaries, selv om den er en spinn off av sistnevnte.

Mens jeg synes det var såååå good riddance når The Originals got the hell out of Mystic Falls Men jeg irriterer meg over at TVD har blitt så soapy, men det er jo en good stund siden...

Sist redigert av IzziCreo : 20-01-15 kl 22:25.
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-15, 12:30   #31
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blander Suits og White Collar.
Det er den siste vi ser på. (Har dog sett litt av den første også.)

Gammel 21-01-15, 12:34   #32
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg syns jo du bør se ferdig Buffy jeg da.

Hehe, jeg ser sikkert litt mer, men det er jo for retro`s skyld. Jeg så den som ung voksen sist. Samme med Dawsons creek og OTH.

Gammel 21-01-15, 12:49   #33
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Hadde du sett Downton Abbey? Jeg har begynt på den nå og liker den så langt.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-15, 16:29   #34
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Hehe, jeg ser sikkert litt mer, men det er jo for retro`s skyld. Jeg så den som ung voksen sist. Samme med Dawsons creek og OTH.

Dawsons Creek. :grøss:
Jeg syns definitivt Buffy gjør seg enda jeg. Har du sett Angel? Tror ikke den er på Netflix da.

Gammel 21-01-15, 16:42   #35
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes ikke det ligger så veldig mye bra på Netflix synes jeg. Det jeg kan kommer på er "Homeland", "Breaking bad", "Broen" og "30 grader i februar" av serier, og "Beasts of the southern wild", "The empire of the sun", "Moonrise kingdom", "De mistenkte", "The kings speach", av filmer.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-15, 19:19   #36
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Broadchurch, Lewis, Hinterland. Gitt at du liker britisk krim.

Gammel 21-01-15, 21:03   #37
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Veronica Mars.
Awkward.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-15, 11:07   #38
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Broadchurch, Lewis, Hinterland. Gitt at du liker britisk krim.

Liker det egentlig, men velger det aldri så da liker jeg det sikkert ikke så godt da ...

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Veronica Mars.
Awkward.

Har sett Veronica Mars og Awkward finner jeg ikke på Netflix.

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg synes ikke det ligger så veldig mye bra på Netflix synes jeg. Det jeg kan kommer på er "Homeland", "Breaking bad", "Broen" og "30 grader i februar" av serier, og "Beasts of the southern wild", "The empire of the sun", "Moonrise kingdom", "De mistenkte", "The kings speach", av filmer.

Men det er nå en gang Netflix jeg har tilgjengelig, så da er det ikke så interessant at du ikke liker noe der ...

Gammel 22-01-15, 11:09   #39
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Hadde du sett Downton Abbey? Jeg har begynt på den nå og liker den så langt.

Ja, den har jeg jo egentlig tenkt å se, men jeg tror den også vil fenge min mann, så jeg har luftet om vi skal se den sammen. Men han er en TV-slave så spørs om vi finner tid sammen.

Gammel 22-01-15, 13:19   #40
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Ja, den har jeg jo egentlig tenkt å se, men jeg tror den også vil fenge min mann, så jeg har luftet om vi skal se den sammen. Men han er en TV-slave så spørs om vi finner tid sammen.

Hehe, ja, det er lange episoder, flere av de varer i over en time, men prøv å få tid, det er en god serie, jeg er på sesong 2 nå og liker den bedre og bedre!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.