Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sykmeldt på grunn av Krekar

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-15, 09:39   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykmeldt på grunn av Krekar

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

På generelt grunnlag: ja, hvis reaksjonen er stor nok til at man ikke klarer å jobbe. "Du har kreft" er for eksempel en nyhet som i de flestes øyne kvalifiserer til å holde seg hjemme fra jobb både en og to dager. "Det flytter en muslim til kommunen din", not so much.

Nå flåser du litt da. Det er ikke "en muslim" hun skriver om (det bor mange muslimer i Hemne, og jeg går ut fra at damen som skrev innlegget lever godt med det), det er merittlista til Krekar hun skriver om. Og han har jeg på lista over folk jeg gjerne vil slippe ha i nabohuset jeg også.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-15, 09:46   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Nå flåser du litt da. Det er ikke "en muslim" hun skriver om (det bor mange muslimer i Hemne, og jeg går ut fra at damen som skrev innlegget lever godt med det), det er merittlista til Krekar hun skriver om. Og han har jeg på lista over folk jeg gjerne vil slippe ha i nabohuset jeg også.

Joa. Men har folk på landet mer rett til å slippe det enn folk i blokka hans på Grønland? Bør ikke bygda belemres med storpolitikk? Han har blitt utsatt for attentatforsøk, og om noen velger å bombe ham for eksempel, vil jeg tro det går langt færre uskyldinge menneskeliv i ei bygd med langt mellom husene, enn i ei tettbebodd blokk midt i Oslo sentrum.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-15, 09:50   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Joa. Men har folk på landet mer rett til å slippe det enn folk i blokka hans på Grønland? Bør ikke bygda belemres med storpolitikk? Han har blitt utsatt for attentatforsøk, og om noen velger å bombe ham for eksempel, vil jeg tro det går langt færre uskyldinge menneskeliv i ei bygd med langt mellom husene, enn i ei tettbebodd blokk midt i Oslo sentrum.

Nei, jeg synes ikke det. Men jeg skjønner at folk kan bli usikre og bekymret av det, og i alle fall før de har fått vent seg til tanken, enten det nå er i Oslo sentrum eller bygda i Trøndelag.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.