Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Elektrisk hår, jeg blir gal!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-15, 17:10   #1
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Elektrisk hår, jeg blir gal!

Du kan prøve glidekrem fra apoteket!
Faktisk så funker det, jeg fant tipset på bloggen til CasaKaos og ble veldig positivt overrasket!

Gammel 25-01-15, 17:29   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Du kan prøve glidekrem fra apoteket!
Faktisk så funker det, jeg fant tipset på bloggen til CasaKaos og ble veldig positivt overrasket!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-15, 18:54   #3
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Min reaksjon da jeg leste om glidekrem i håret også! -hvem kommer på sånt egentlig?
Men jeg prøvde det i ren desperasjon. Det er ikke klissete, det tynger ikke håret men det demper brusete og elektrisk hår! Ikke er det vel noen skadelige stoffer i det heller, med tanke på andre bruksområder...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.