Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-15, 10:45   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg har kjpt meg ,i følge noen venner et veldig dyrt klestørkestativ

Om jeg bruker det 2 ganger i uka i 8 uker såhar jeg spart hva et treningssemter koster i 1 år.

Ja man kan jo bare gå eller løpe ute men jeg er ute hele dagen på jobb og når det er -10 i 2-3 uker så er det ikke noe gøy å gå ut. dessuten tør jeg ikke løpe i skogen, en så er den full av snø 2 så er den full av elg :kylling:

Hva koster noe sånt?

Gammel 01-02-15, 11:32   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Grattis Honda! Jeg elsker tredemøllen min! Men er medlem på senter likevel da, for styrke!

Takk.
Vi har fult styrkesett hjemme. mann er avdanket norgesmester i judo så vi har nesten full treningsenter i uthuset. Jeg har tatt inn manualler som jeg bruker. men skal lage treningsrom oppe på loftet der til sommeren. Kjøpte svigermor sitt hus i høst så ting tar tid.
Så jeg ser bare på treningsesenter som bortkastet penger. Og gidder ikke kjøre 1 mil for å trene :lat:

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Honda: Jeg har en slik, og den er vel verdt pengene og aldeles ikke noe klestørkestativ. Helt supert for oss som ikke liker å løpe ute i mørket eller på glatta, eller må løpe når barna sover om kvelden og man er alene hjemme.

var det jeg og tenkte på. Og når det kom på supertilbud så slo jeg til. Jeg kan godt gå ute i mørket men å løpe på klarhålka som er nå det nekter jeg. jeg er alt for lik denne karen

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva koster noe sånt?

Jeg betakte 5000 kr for den på xxl. Den kostet 12000 uka før

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.