|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Spetakkelrandi maler stuenDa kommer neste spørsmål.
![]() |
#45 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Spetakkelrandi maler stuenHva svarte dere på? Må jeg grunne en til gang for å få det jevnt? Eller kan jeg bare male farge over dette? Det er jo ikke pent nå...
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spetakkelrandi maler stuenDet er nok ikke så farlig når du grunner at det ser slik ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spetakkelrandi maler stuenJeg har en dårlig erfaring med bare ett strøk grunning (som så omtrent slik ut), så jeg hadde grunnet to ganger.
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spetakkelrandi maler stuenKoreapanel suger ujevnt. Jeg hadde malt med fargen nå, to strøk. Bruker du rulle? Det kan være fint å dra over med kost (lange strøk i lengderetning) etter at du har rullet for å få jevnet ut og unngått rullemerker.
![]() |
#51 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Spetakkelrandi maler stuenOk. Hva tenker dere om langs tak, griper og lister? Vanskelig med rulle der. Og med pensel ser det annerledes ut enn med rullen...
![]() |
#54 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spetakkelrandi maler stuenVet at du allerede har grunnet, og det er kjempebra, men er det helt nødvendig? Jeg har aldri grunnet noe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Spetakkelrandi maler stuen
Det er derfor du får tips om å dra over hele med pensel uten maling på, etter du har rullet, så det ser likt ut.
![]() |
#56 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spetakkelrandi maler stuenEller så kan man rulle en til to bor og stryke ut med penselen mens malingen forsatt er våt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Spetakkelrandi maler stuenHusk at det kommer opp møbler, bilder og gardiner (?) etterpå da, så får du ikke hele flaten synlig.
![]() |
|
|