|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Trøtt
|
Sv: Slalåmbukse/skallbukseG-sport. Masse ansatte som bare virret forbi. De fleste ansatte bare virret (og holdt en god 5-meters avstand til meg som stod rett ved prøverommet og så ut som et spørsmålstegn, med dressjakke og skibukse) mens den eneste ansatte helt i nærheten var mere opptatt av å fortelle en (pen, mannlig) ikke-kunde hvor Hestra-butikken er, enn å tilby hjelp til meg som åpenbart var der for å vurdere en av de produktene de faktisk hadde i butikken i og med at jeg stod der med deres skibukse på. Grmpf. Etter 5 minutters ignorering tok jeg av meg skibuksa (da hadde damen faktisk ringt til Hestrabutikken og sjekket lagerstatus på de jævla vottene) og gikk min vei. Så det så.
|
|
|
#24 |
|
Ute på tur
|
Sv: Slalåmbukse/skallbukse
En slik en har jeg også.
|
|
|
#26 |
|
Epikur
|
Sv: Slalåmbukse/skallbukseVi har hatt samme erfaring i forbindelse med en Fjellreven-sekk på Intersport. At det er MULIG å rote sånn med å ta inn en sekk, skrive ut en tilgodelapp og bestille en annen sekk?
|
|
|
#28 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Slalåmbukse/skallbukseJeg har hatt en sort fra Kjus som virkelig er av utrolig god kvalitet. Koster sånn ca. skjorta, men så utrolig holdbar. Tror den er på 10. året og den har vært mye brukt. Like fin.
|
![]() |
|
|