Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er den dyreste veska du eier?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvor dyr var den dyreste veska du eier?
Har ikke vesker 6 2,01%
300 47 15,77%
600 49 16,44%
1000 40 13,42%
1500 45 15,10%
2000 51 17,11%
4000 30 10,07%
6000 6 2,01%
8000 12 4,03%
10000 7 2,35%
12000 2 0,67%
15000 1 0,34%
20000 1 0,34%
25000 0 0%
Mer en 25000 1 0,34%
Deltakere: 298. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-15, 14:40   #61
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Eg svart 600. Trur den dyraste veska mi kosta omkring 500.

Det skal seiast at eg har ei veske frå eit dyrt merke, men synes den er så prangande at eg ikkje får meg til å bruke den. Anar ikkje kva prisen er på den. Den var ei gåve.

Gammel 03-02-15, 14:41   #62
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg må innrømme at jeg har lyst på en sånn flott Mulberryveske men er aldeles ikke villig til å betale så mye for en veske.

Synes M.Kors veskene har altfor mye bling-bling og dessuten går nok halve ungdomsskolen her med en veske fra det merket så da utgår det.

Kjøpte en sort skinnveske i mars, kostet 1000-lappen men var satt ned til 600,- Da slo jeg til. Den bruker jeg hver dag.

Gammel 03-02-15, 14:41   #63
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har noen dyre vesker som jeg har fått i gave av svigers. To nye Mulberry og en vintage og en M. Kors. Aner ikke hva de koster. Mellom 1000 og 5000 kanskje? Liker dem veldig godt, men ikke noe jeg selv ville brukt pengene mine på.

Gammel 03-02-15, 14:50   #64
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror at mitt største problem er at jeg ikke eier stil, og ikke er noe "dame" om dere forstår, så en sånn veske ville være som å sette gullbånd på grisen.
Jeg er som en lørvhund i klesveien, og gjorde et tappert forsøk for noen år siden med å kle på meg kjoler og skjerf for å prøve å se ut som en stilig dame.
jeg ga opp og må bare innse at jeg er en lørvhund.

Gammel 03-02-15, 14:52   #65
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte 8000, men jeg er ikke helt sikker på hva Bayswateren kostet da jeg fikk den. Nu til dags koster den over 10k, men de har satt opp prisen.

Jeg er ikke en dyr veske-dame, men jeg har liksom noen som koster mer enn hva de burde. Jeg veksler mellom tre vesker, som er Bayswateren og to andre til sånn 4 - 5.000 kr.

Men jeg tror man blir fartsblind. En kollega av meg viste meg sin nye Bottega Veneta-lommebok til 7.000 kroner i dag. En lommebok! Da blir det liksom litt normalen, at ting koster mye, når folk rundt deg er opptatt av stæsj. Så jeg føler meg veldig low key som ikke kjøper noe særlig dyre designerting.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 14:54   #66
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Intervallene blir for store, og pollen burde vært anonym...

Min dyreste veske koster ca 8,500,- jeg fikk den i gave, er veldig glad i den og har brukt den jevnlig i minst seks år. Jeg bruker den fortsatt, forøvrig. Plass til PC og bok har den og.

Jeg har ikke kjøpt veske til meg selv de siste seks årene, og ser heller ikke for meg at jeg kommer til å gjøre det med det første.

Og for the record; den reportasjen fra NRK Vestfold i går var bare trist. Og så fikk den komme på 21-nyhetene på NRK også.

Er den ikke anonym??

Gammel 03-02-15, 14:55   #67
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg har noen dyre vesker som jeg har fått i gave av svigers. To nye Mulberry og en vintage og en M. Kors. Aner ikke hva de koster. Mellom 1000 og 5000 kanskje?

Ho-ho, det var en litt annen liga enn de svigersgavene jeg er vant med!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 14:56   #68
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg scrollet tråden for å se om innehaveren av tolvtusenkronersveska outet seg.

Min dyreste veske kostet 999 og ble kjøpt etter at jeg besluttet at jeg var blitt gammel nok til å unne meg en ordentlig dyr skinnveske. Førtiåtte er altså min personlige aldersgrense for denslags.

Jeg har et par vesker til som brukes av og til, sånne to-tre-hundrekroners fra de vanlige kleskjedene.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 14:57   #69
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tulledame, du er jo superstilig!

Jepp!!

Du har bare vært superstilig veldig lenge, Candy. :dukker og løper:

Gammel 03-02-15, 14:57   #70
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker kun veske hvis jeg skal pynte meg og feks gå ut og spise eller noe sånt. Den dyreste er en jeg kjøpte i Italia for rundt 70 euro. Den er i fint skinn, men upraktisk ellers. Så har jeg en mindre veske til noen få hundrelapper på lindex. Har noen gamle vesker i skapet, men de brukes aldri. Jeg misliker å bære vesker, og de er aldri med på jobb, på tur eller i butikken. Så mår noen stusser på feriebudsjettet vårt, kan jeg iallfall trygt si at jeg ikke bruker penger på vesker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 14:58   #71
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jepp!!

Du har bare vært superstilig veldig lenge, Candy. :dukker og løper:

/

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 14:58   #72
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en messenger bag fra Freitag (sydd av lastebilpresenning ) som jeg tror koster rundt 2500 nå - vet ikke hva den kostet da jeg fikk den for noen år siden. Det er den jeg bruker nesten alltid, og det er også den klart dyreste vesken/bagen jeg har.

Gammel 03-02-15, 15:00   #73
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg tror at mitt største problem er at jeg ikke eier stil, og ikke er noe "dame" om dere forstår, så en sånn veske ville være som å sette gullbånd på grisen.
Jeg er som en lørvhund i klesveien, og gjorde et tappert forsøk for noen år siden med å kle på meg kjoler og skjerf for å prøve å se ut som en stilig dame.
jeg ga opp og må bare innse at jeg er en lørvhund.

Lørvhund og gullbånd på grisen -

Vel, jeg veksler mellom å føle meg som gris og grå mus og derfor blir kvalitetsvesker det som liksom utgjør hele forskjellen. Marc Jacobs på grisedager og brun Mulberry på grå-mus dager.

Pene sko og fin veske is definitivt to "gullbånd" som utgjør en forskjell på grisen.

Gammel 03-02-15, 15:00   #74
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer jo ikke å skille på kvalitet heller. Jeg hører folk her inne si at det er så lett å se forskjell på fake vesker og ekte - jeg har ikke sjans. Hvis jeg kunne tatt på dem og studert dem - sikkert. Men uten det? Nope.

Så det ville vært temmelig bortkastet på meg med en 10 000-kronersveske.

Gammel 03-02-15, 15:01   #75
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Rundt 1000, tror jeg. Jeg kunne sikkert funnet på å betale mer om jeg fant en veske som virket både ultrapraktisk og tilnærmet udødelig.

Ja, samme her. Jeg har egentlig veldig lyst til å finne en veske jeg synes er skikkelig fin og praktisk, da kunne jeg godt betale noen tusen for den.

Gammel 03-02-15, 15:01   #76
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er selvsagt kvalitetsforskjeller, men fra et par tusenlapper og oppover så betaler man mer for merket enn for kvaliteten, altså. En av de veskene jeg har brukt mest, og som har sett fin ut nå i 11 år er en liten hobo jeg kjøpte i Hellas. Et lokalt merke, i gjennomfarget rødt skinn. Jeg betalte kanskje opp mot 1000 for den da, og syns den var helt bambus dyr. Glidelåsen har røket og blitt byttet, bortsett fra det ser den like bra ut fortsatt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 15:02   #77
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg en veske til 2500, men da snakker vi om at den skal være håndsydd av håndgarvet skinn og med tinntrådbroderier og ikke noe man kjøper i vanlig butikk. Jeg trenger dog ikke vite hva reinen het.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-15, 15:02   #78
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noen rådyre vesker, jeg merker at jeg har ikke lyst å bruke mer enn absolutt maks 3 tusen eller så på det. Jeg er ikke så interessert i vesker heller, så jeg kommer ikke til å bli så råforelsket i noen at jeg bare må ha det.
Jeg har tre vesker jeg bruker jevnlig, en husker jeg ikke prisen på og de to andre koster omtrent 2-3 tusen tror jeg.

Gammel 03-02-15, 15:03   #79
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ho-ho, det var en litt annen liga enn de svigersgavene jeg er vant med!

Man leiker ikke møblert hjem. (Hvilket i seg selv har fordeler og ulemper, kan man si). Men veskene er fine, altså.

Gammel 03-02-15, 15:03   #80
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke mange vesker, og har fått flesteparten i gave. Tror bare jeg har en veske jeg har kjøpt selv for øyeblikket, og den kostet £10 på salg.
Men jeg har lyst til å kjøpe meg en litt dyrere veske som kan vare en stund, men det er helt uaktelt å bruke mer enn 2000 kr altså(helst under 1000kr).

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.