|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvor dyr var den dyreste veska du eier? | |||
| Har ikke vesker |
|
6 | 2,01% |
| 300 |
|
47 | 15,77% |
| 600 |
|
49 | 16,44% |
| 1000 |
|
40 | 13,42% |
| 1500 |
|
45 | 15,10% |
| 2000 |
|
51 | 17,11% |
| 4000 |
|
30 | 10,07% |
| 6000 |
|
6 | 2,01% |
| 8000 |
|
12 | 4,03% |
| 10000 |
|
7 | 2,35% |
| 12000 |
|
2 | 0,67% |
| 15000 |
|
1 | 0,34% |
| 20000 |
|
1 | 0,34% |
| 25000 |
|
0 | 0% |
| Mer en 25000 |
|
1 | 0,34% |
| Deltakere: 298. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Eg svart 600. Trur den dyraste veska mi kosta omkring 500.
|
|
|
#62 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg må innrømme at jeg har lyst på en sånn flott Mulberryveske men er aldeles ikke villig til å betale så mye for en veske.
|
|
|
|
#63 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg har noen dyre vesker som jeg har fått i gave av svigers. To nye Mulberry og en vintage og en M. Kors. Aner ikke hva de koster. Mellom 1000 og 5000 kanskje? Liker dem veldig godt, men ikke noe jeg selv ville brukt pengene mine på.
|
|
|
#64 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg tror at mitt største problem er at jeg ikke eier stil, og ikke er noe "dame" om dere forstår, så en sånn veske ville være som å sette gullbånd på grisen.
|
|
|
#65 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg svarte 8000, men jeg er ikke helt sikker på hva Bayswateren kostet da jeg fikk den. Nu til dags koster den over 10k, men de har satt opp prisen. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?
Er den ikke anonym??
|
|
|
#67 |
|
intro
|
Ho-ho, det var en litt annen liga enn de svigersgavene jeg er vant med!
|
|
|
|
#68 |
|
heimføing
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg scrollet tråden for å se om innehaveren av tolvtusenkronersveska outet seg. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Mother of Dragons
|
Jepp!!
|
|
|
#70 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg bruker kun veske hvis jeg skal pynte meg og feks gå ut og spise eller noe sånt. Den dyreste er en jeg kjøpte i Italia for rundt 70 euro. Den er i fint skinn, men upraktisk ellers. Så har jeg en mindre veske til noen få hundrelapper på lindex. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg har en messenger bag fra Freitag (sydd av lastebilpresenning
|
|
|
#73 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Lørvhund og gullbånd på grisen -
|
|
|
#74 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg klarer jo ikke å skille på kvalitet heller. Jeg hører folk her inne si at det er så lett å se forskjell på fake vesker og ekte - jeg har ikke sjans. Hvis jeg kunne tatt på dem og studert dem - sikkert. Men uten det? Nope.
|
|
|
#75 |
|
flisespikker
|
Ja, samme her. Jeg har egentlig veldig lyst til å finne en veske jeg synes er skikkelig fin og praktisk, da kunne jeg godt betale noen tusen for den.
|
|
|
#76 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Det er selvsagt kvalitetsforskjeller, men fra et par tusenlapper og oppover så betaler man mer for merket enn for kvaliteten, altså. En av de veskene jeg har brukt mest, og som har sett fin ut nå i 11 år er en liten hobo jeg kjøpte i Hellas. Et lokalt merke, i gjennomfarget rødt skinn. Jeg betalte kanskje opp mot 1000 for den da, og syns den var helt bambus dyr. Glidelåsen har røket og blitt byttet, bortsett fra det ser den like bra ut fortsatt.
|
|
|
#77 |
|
heimføing
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg ønsker meg en veske til 2500, men da snakker vi om at den skal være håndsydd av håndgarvet skinn og med tinntrådbroderier og ikke noe man kjøper i vanlig butikk. Jeg trenger dog ikke vite hva reinen het. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg har ikke noen rådyre vesker, jeg merker at jeg har ikke lyst å bruke mer enn absolutt maks 3 tusen eller så på det. Jeg er ikke så interessert i vesker heller, så jeg kommer ikke til å bli så råforelsket i noen at jeg bare må ha det.
|
|
|
#79 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
|
|
|
#80 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva er den dyreste veska du eier?Jeg har ikke mange vesker, og har fått flesteparten i gave. Tror bare jeg har en veske jeg har kjøpt selv for øyeblikket, og den kostet £10 på salg.
|
![]() |
|
|