|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Fjallreven sekk, eller fake mullberry kjøpt i Thailand. Trenger kun niste/lommebok og mobil på jobb. Men har alltid med strikketøy og kanskje en bok også.
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Rosa sløyfe treningssekk brukes når jeg må ha med pc og tunge ting. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?En sort veske kjøpt i Paris for godt under 100 euro. Den er nå over 10 år gammel og fortsatt i bruk. Det hender jeg også har en pc sekk fra forrige arbeidsgiver hvis jeg tar med meg laptop'en hjem fra jobb (sjeldent).
|
|
|
#64 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?
Jeg har en sånn liten taske jeg har puttet nøkler, kort, briller, penner, tannbørste, truseinnlegg, drops, handkrem og slikt i. Den flytter jeg mellom vesker, bager og sekk som det passer. Den har en søt, liten hank jeg bruker til å bære den rundt i huset/på jobben med. Ulempen er at tasken er for stor til fotobagen, i hvert fall hvis jeg skal ha kameraet også med. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?PC-sekk med laptop, strømkabel, mobilruter, mus, ekstra headset. Enda er det god plass til ymse annet. Håndveske i tillegg, for tiden altså Pippa Grab, men tror jeg snart skal skifte til ADAX-vesken, bare for forandringens skyld. Jeg må skifte kontrollert og sjelden, ellers glemmer jeg ting.
|
|
|
#68 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg har en mellomstor skinnveske. Den har ikke plass til PCen, siden jeg har monster-PC som liksom skulle være fantastisk til grafiske programmer (den er ikke det), men jeg kjører til jobb, så det er ikke krise - jeg bare bærer PCen ved siden av til og fra bilen. Hvis jeg er på tur med jobben bruker jeg sekk som har plass til PC. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg bruker veske, alltid i grunn.
|
|
|
#70 |
|
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg bruker hvanåennjegfinner som passer der og da. I dag, en ganske stor skinnbag fra H&M fordi jeg måtte ha med gummistøvler og ridebukse. Til vanlig, en mindre, svart, også fra H&M som jeg får trøkket pc-en nedi om jeg absolutt må. Eller ingen veske, eller sekk, eller et nett, eller whatever. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg bruker en Haglöf-sekk på jobb. Har med pc og bøker. Lommeboka ligger i en liten lomme i sekken. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg bruker samme veske både på jobb og privat. Trenger jeg å ha med PC, har jeg en enkel skulderveske fra H&M hengende på kontoret til den slags bruk.
|
|
|
#73 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Bruker som regel alltid enten Dixie brun skinnveske eller en Zhenvoer svart veske. Må ha litt plass. Jeg har diverse andre vesker, men har som regel en eller to yndlingsvesker jeg bytter på å bruke, noen ganger tar jeg fra gamle vesker som jeg liker igjen.
|
|
|
#74 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg bruker en romslig skulderveske i skinn. (Jeg bytter mellom en robust i mørkebrukt, vet ikek av hvilket merke, og en beige DKNY kjøpt på salg).
|
|
|
#75 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Eg er sammen med Teo om å bruke samme veska som har florert i media siste tida. Der får eg både pc, lader, papirmappe og ipad.
|
|
|
|
#76 |
|
søt
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Har bare med meg ipad til jobb, pluss tlf+lommebok+vanlig veske-innhold så jeg klarer meg fint med mine vanlige vesker.
|
|
|
#77 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Har Fjellreven-sekk. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Jeg sykler, så jeg bruker en knall orange sekk i plastikk-materiale. Den er langt fra vakker men fryktelig pjaktisk. Jeg jsr med pc hjem hver dag.
|
|
|
#79 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken type veske/sekk/annet bruker du i jobbsammenheng?Nå om vinteren bruker jeg nesten bare en svart Marc Jacobs Billy veske med cross-body rem og skulderrem.
|
![]() |
|
|