Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er den dyreste veska du eier?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvor dyr var den dyreste veska du eier?
Har ikke vesker 6 2,01%
300 47 15,77%
600 49 16,44%
1000 40 13,42%
1500 45 15,10%
2000 51 17,11%
4000 30 10,07%
6000 6 2,01%
8000 12 4,03%
10000 7 2,35%
12000 2 0,67%
15000 1 0,34%
20000 1 0,34%
25000 0 0%
Mer en 25000 1 0,34%
Deltakere: 298. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-15, 14:44   #261
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hva er den dyreste veska du eier?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det er ikke mye av det i klassen min, men jeg tror det er fordi min skole får elever fra utkantstrøkene, "bøgda" om du vil. Det er mye tydeligere på naboskolen, som har elever fra selve byen. Luksusvesker er ikke veldig vanlig her, de som har det bruker dem ikke som skoleveske. Likevel er det veldig tydelig hva som er in når det kommer til jakker, Canada Goose og lang Parajumper er ofte å se her. Elevene argumenterer for at jakkene er varmere og bedre enn billigere jakker, og bærer dem med stolthet hvis de har spart til jakka selv. Det er ikke så stor stas å ha fått dem, tydeligvis.
De hevder at det ikke fører til baksnakking å ha dyre ting, med mindre du er upopulær og prøver å hevde deg ved å ha de riktige merkene. Det er en dødssynd og skal altså unngås for en hver pris (!). Vi tok diskusjonen om skoleuniformer også og der er de unisont enige om at det er totalt uaktuelt.

Som et lite eksperiment skrev jeg opp et par ting på tavla som jeg ikke hadde da jeg var på samme alder, herunder smarttelefon, egen PC, TV på rommet, spillkonsoll og sydenturer, og ba dem om å legge sammen verdien av disse tingene. Enkelte av elevene har altså verdier for over 50 000,-, og det var overraskende. (Så fikk jeg sneket inn regning som grunnleggende ferdighet også, en liten bonus.) Vi avsluttet med sammenheng mellom levestandarden deres nå og hvordan det vil bli når de skal bli mer selvstendige, og tankene de har rundt den kommende konfirmasjonen og hva de skal gjøre med gavepengene. Veldig interessant time.

Ja det vil jeg tro - det er akkurat slike timer som setter seg mellom ørene ofte. Fint å høre at de er opptatt av at man ikke baksnakkes om den rette uniformen er på plass - høres ut som en bra klasse Og du som en bra lærer som tar klassen med på diskusjon om disse tingene!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 14:45   #262
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Fint å høre at de er opptatt av at man ikke baksnakkes om den rette uniformen IKKE er på plass - høres ut som en bra klasse Og du som en bra lærer som tar klassen med på diskusjon om disse tingene![/quote]

ørliten korrigering...

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 14:54   #263
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Det er jo foreldre som synes det er ok å spandere jakke til 6000 eller veske til 9000 som virkelig bidrar til merkepress. Fordi de har råd, fordi ingen skal fortelle dem hva de bruker penger på, fordi andre bruker jo mye penger på noe annet, fordi vi kan ikke ta ansvar for de som ikke har råd osv...Det er ansvarsfraskrivelse. Så fort en eller to begynner, så sprer det seg. Jeg husker det fra min egen barndom.
Jeg er foreløpig velsignet med en snart 13-åring gutt som driter langt i merker, vil bare ha joggebukse og hettegenser som er komfortabelt, blåser i merke. Håper det varer en stund til, han begynner på ungdomskolen til høsten og da kan det selvfølgelig bli andre boller. Han går faktisk med hettegensere fra Moods og noe annet, men det er fordi jeg fikk kjøpt 12 hettegensere brukt fra en salg-bytte-kjøpegruppe på FB til 700 kr samlet. Men min minste som er jente på snart 10 år merker jeg allerede at kommer til å bli en annen type.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-15, 20:58   #264
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Tror det dyreste jeg har betalt er 499,-. Kunne ikke falle meg inn å bruke mer penger enn det på en veske.

Samme her. Jeg har aldri brydd meg om vesker, og designervesker ville jeg ikke hatt om noen slengte det etter meg engang, hadde jo ikke turt å bruke den. Nei, 2-300 kr+ er mer enn godt nok for meg, jeg kjøpte en kjempekul sort veske med ei glitter-ugle på i Praha i november, tror den kostet rundt 300 kr, og jeg elsker den.

Gammel 05-02-15, 21:58   #265
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

For de som er litt kjent i området så fikk vi aldri ekte Levisbuke men dro på Ørn (fabrikkutsalget) på Fagerstrand og kjøpte feilvare.

Der var vi også. Jeg var alltid så utrolig kvalm når vi kom fram på grunn av de svingete veiene.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 01:19   #266
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bestilte meg nettopp en skinnveske som mest sannsynlig ikke er ekte skinn på ebay til den nette summen av 200,- Tilsvarende i ekte skinn ligger på over 2000,- Jeg får meg ikke til å bruke så mye penger på vesker. Har andre ting å prioritere.

Gammel 06-02-15, 09:29   #267
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg jobber i videregående, en stor yrkesskole, en byskole. Det er mulig at problemet er mye mindre hos oss enn i Oslo eller på studiespes., men jeg vil ikke si at det er vanlig å ha dyre vesker og klær. Jeg jobber ikke på en typisk yrkesfag-avdeling, så forskjellen mellom mine elever og studieforberedende er ikke så stor. Jeg ser dyre designervesker i klassene mine også, men det er langt fra flertallet som har slike vesker. Da alle hadde uggs for noen år siden var det minst like vanlig med "billig-uggs" fra Eurosko som de dyre.

Hvis jeg skal kategorisere mine elever, så vil jeg si at det er ganske vanlig å ha en ekstrajobb, forbausende mange jobber. Jeg har inntrykk av at de a) sparer penger til å reise, b) sparer penger til russetiden og c) sparer penger til studietiden. Mange av dem "forsørger" også seg selv med det de trenger utenom mat og husly (klær, busskort, treningsavgift etc.)

Nå skal det sies at jeg er så lite merkeopptatt at jeg nok ikke ser merkeklær så godt, men jeg legger i alle fall merke til vesker og til dels sko.

I Dagbladet i går så jeg at fire ungdommer hadde tatt kontakt med avisen for å fortelle at de hadde skolevesker til 60 kroner, og at de dagene de hadde mye å bære så brukte de sekk. En av dem hadde vel fjällräven. Det er mest av denne typen ungdom. Den store majoriteten av våre elever bruker den sekken de fikk sammen med PC'en. Klart det er merkepress i ungdomsskolen og videregående, men det er flest av de "vanlige" ungdommene, de som kommer fra hjem som ikke har økonomi, eller vilje, til å kjøpe statusklær/vesker/mac/etc.

I jentungen sin klasse (ungdomsskole) er det en "klikk" med "designerjenter". Resten av jentene, som jo utgjør flertallet, har vesker fra H&M, jakker fra Vero Moda, etc. Det er kanskje viktigere enn noensinne å bevisstgjøre jentene og guttene våre på hvem de velger som forbilder, få dem til å se seg rundt - virkelig se seg rundt.

Jeg blir litt trist når jeg ser at ungdom blir hengt ut som gruppe sånn som VG og Dagbladet gjør. Sammenlignet med sånn som vi var da jeg var på samme alder, så går de oss en høy gang!

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 10:00   #268
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har langt på vei samme erfaring som Darth når det gjelder ungdom, ser jeg. Joda, "designerjentene" finnes, (også i voksen-verdenen, det går f.eks. tydelig fram av denne tråden) men gruppen som ikke svinser rundt med vesker til en sum som kunne mettet en middels stor afrikansk landsby er ofte mindre enn gruppen som ikke har så dyre ting. Det finnes sikkert skoler der merkeungdommene er i flertall, men ikke så fryktelig mange, tror jeg. Og joda, ungdommen jobber ofte ved siden av skolen for å få råd til merkeplaggene sine, men jeg er usikker på om jeg synes at det er greit. Jeg ser jo at skolearbeidet ofte blir nedprioritert, og jeg har mer enn en gang sett elever på jobb på det lokale kjøpesenteret når de skulle ha vært på skolen, elever som ikke har fått lest på prøven fordi de måtte jobbe i går osv. I tillegg vet vi jo at flere og flere ungdommer er stresset og deprimerte. Ikke så rart i grunn, når de har full skoleplass og minst en deltidsjobb i tillegg. Det er sikkert sunt å tjene sine egne penger, men for noen koster det nok mer enn det smaker, på sikt. Og når vi vet at brorparten av pengene blir brukt til mer eller mindre nyttige statussymboler, synes jeg det er trist. Trist er det også når foreldrene gjemmer seg bak "han må bruke sine egne penger, altså" i stedet for å ta samtalen om fornuftig pengebruk og tidsbruk (jobb-skole) med den håpefulle.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 10:10   #269
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og joda, ungdommen jobber ofte ved siden av skolen for å få råd til merkeplaggene sine, men jeg er usikker på om jeg synes at det er greit. Jeg ser jo at skolearbeidet ofte blir nedprioritert, og jeg har mer enn en gang sett elever på jobb på det lokale kjøpesenteret når de skulle ha vært på skolen, elever som ikke har fått lest på prøven fordi de måtte jobbe i går osv.

Jeg er helt sikker på at mange jobber for å få råd til disse tingene, men det synes jeg nesten er enda verre. Jeg sier det vel hver gang dette diskuteres, det er veldig mange som overhode ikke takler å kombinere jobben med skolearbeid, jobben tar helt overhånd.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 11:10   #270
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

I Dagbladet i går så jeg at fire ungdommer hadde tatt kontakt med avisen for å fortelle at de hadde skolevesker til 60 kroner, og at de dagene de hadde mye å bære så brukte de sekk. En av dem hadde vel fjällräven. Det er mest av denne typen ungdom.

Disse gikk på østkantskolen Foss, da - en skole som har en mer miljøvennlig/halvfrikete og sympatisk profil enn veldig mange andre sentrumsnære videregående skoler i Oslo. Tror ikke de er helt representative, og jeg tror bildet hadde vært et helt annet på Oslo handelsgym. *fordomsfull* (Forresten er jeg ikke sikker på at de hadde tatt kontakt med avisen - tror heller det var avisen som hadde reist på befaring ..? Det var mange typer vesker som var avbildet.)

Hva mener du med at dagens ungdommer går oss gamle "en høy gang"? Fikk ikke helt det til å rime.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 11:19   #271
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Mine to nieser på åtte og elleve, Oslo Vest, er veldig opptatt av merker. Sikker på at mange av jentene i nabolaget går med disse dyre veskene.

Og mine barn på Oslo vest ville ikke kjent igjen en merkeveske om de så den (7, 10 og 12 år). Jeg tror ikke helt de forstår konseptet "merke", en gang. Det er lommer av ulike interesser overalt.

Gammel 06-02-15, 11:34   #272
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har samme erfaring som Darth og rine, jeg jobber på en mellomstor videregående skole en times tid fra Oslo. Det er mindre uniformert klesstil og sannsynligvis langt mindre merkepress enn da jeg gikk der for 15 år siden.

Og jeg skulle også ønske at en del ungdommer jobba mindre og gjorde mer skolearbeid i stedet. Bedre og billigere å ofre litt moro nå og komme inn på det studiet man vil... Det er frustrerende å se hvor liten innsats som kunne gjort forskjellen på greie og virkelig bra karakterer, og så går de heller på jobb enn å jobbe med innleveringer. De aller fleste er uansett bra folk, og langt fra slik ungdom framstilles i mediene.

Sist redigert av Matilda : 06-02-15 kl 12:35.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 11:38   #273
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg er helt sikker på at mange jobber for å få råd til disse tingene, men det synes jeg nesten er enda verre. Jeg sier det vel hver gang dette diskuteres, det er veldig mange som overhode ikke takler å kombinere jobben med skolearbeid, jobben tar helt overhånd.

Ja det er absolutt verre.
Jeg gikk jo på skole i oldtiden og kjente ei som jobbet masse for å kunne ha råd til å fullføre gymnaset. Hun måtte ta opp fullt lån og fikk stipend,men hadde ikke noe å hente fra foreldre. Hun klarte seg gjennom og fikk utdannelse, men det kostet. Hun hadde aldri råd til dyre klær, utagerende festing og dyre reiser.

Andre jobbet for å kunne få råd til enda litt mer øl og krokodillegensere og fancy parfymer og dyre reiser. Det gikk også på bekostning av skolearbeid.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 12:51   #274
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og mine barn på Oslo vest ville ikke kjent igjen en merkeveske om de så den (7, 10 og 12 år). Jeg tror ikke helt de forstår konseptet "merke", en gang. Det er lommer av ulike interesser overalt.

Ja, heldigvis. Deres skole er nok mer ekstrem enn mange andre.

Gammel 06-02-15, 13:06   #275
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tviler ikke på at dette er mer av et problem i vest enn i øst, altså. Det er ikke så mange Foss videregående her, liksom.

Gammel 06-02-15, 13:07   #276
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Jeg lager faktisk en poll en gang i tiden:

http://www.foreldreportalen.no/forum...ght=merkepress

Gammel 06-02-15, 13:39   #277
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En østkantskole med en mer sympatisk profil, du. Du verden.

Min lille jente arvet en masse klær i går, noen av dem med merker mor kjente igjen. Hun var overlykkelig, men helt oblivious på merkene. Poden aner heller virkelig ikke. Jeg tror ikke merkejag er vanlig i en tilfeldig Oslo Vest-2.-klasse.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 13:40   #278
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

En østkantskole med en mer sympatisk profil, du. Du verden.

Nåh, det var da noe å ta på vei for. En lurvete profil, da.

Gammel 06-02-15, 13:45   #279
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Min lille jente arvet en masse klær i går, noen av dem med merker mor kjente igjen. Hun var overlykkelig, men helt oblivious på merkene. Poden aner heller virkelig ikke. Jeg tror ikke merkejag er vanlig i en tilfeldig Oslo Vest-2.-klasse.

Hvor kom arveklærne fra, da? Stovner? :dukker:

2. klasse er jo helt absurd. Det er regelrett komisk at noen kjøper merkeklær til 7-åringer.

Gammel 06-02-15, 13:49   #280
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en veske til 1500 kroner som jeg kjøpte på salg! Altså jeg betalte 1500 kr. Den bruker jeg hver dag, og har brukte den hver dag i to år, så den har vært verdt pengene den!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.