|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Sv: Å parkere på HC-parkeringen!Jeg synes akkurat HC-plasser som oftest brukes til akkurat det de er ment for. Føler ikke at så mange parkerer galt der. Synes familieparkeringen er verre, men det er jo sånn sett mindre alvorlig, bare provoserende. Glemmer aldri familien som bestod av type bestemor, mor, far og et barn på 20 år som svingte inn på familieparkeringen på Ikea. Tror de spurte meg om den var ledig eller noe, og da sa jeg at ja, men det er jo en familieparkering- hvorpå en av dem sa friskt "Jaja, vi er jo en familie" og slang bilen inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å parkere på HC-parkeringen!
![]() |
#3 |
I mål
|
Jeg irriterer meg heller ikke noe særlig, og bruker ikke så ofte disse parkeringene selv heller, men akkurat den gangen kjente jeg bare at jeg ble målløs over at det går an å være så frekk rett foran andre mennesker. At man ønsker å vedkjenne seg å si noe slikt liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er jeg jo egentlig enig i. Folk er seg selv nærmest stort sett, det bevises jo gang på gang. (Også jeg innimellom, det skal innrømmes...
![]() |
|
|