Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Skal du ha ferie i vinterferien i år?
Jobber ikke/studerer så trenger ikke å ta ferie 12 5,97%
Ja, en dag 14 6,97%
Ja, to dager 28 13,93%
Ja, tre dager 20 9,95%
Ja, fire dager 5 2,49%
Ja, fem dager 42 20,90%
Nei, men har ikke barn på barne- og/eller ungdomsskolen 12 5,97%
Nei, jeg har barn på barne- og/eller ungdomsskolen 62 30,85%
Kvikklunsj 6 2,99%
Deltakere: 201. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-15, 20:24   #81
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?

Nei. Er student, og vi har ikke vinterferie.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 22:10   #82
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Siden vi hadde mulighet for noen dager på hytta,så har jeg tatt 3 dager ferie. Bruker restene fra fjorårets ferie som ikke ble brukt opp.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-15, 22:11   #83
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Har ingen planer om vinterferie. Vurderer påskeferie

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-15, 10:10   #84
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tar ikke noe vinterferie i år. Mannen må ta to dager, han er leder på korpsseminar med mellomste. Minste går tre dager på sfo. Jeg har seks uker ferie, men det går med, tre ukers sommerferie, påske, jul, samt en del som fordeles litt utover på inneklemte dager, langhelger etc. Kan selvsagt velge å ta vinterferie, men det ble ikke aktuelt i år.

Gammel 16-02-15, 10:33   #85
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal ha fri mandag og tirsdag, sånn at jeg kan være med lærermann og skolebarn på fjellet.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-15, 10:39   #86
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ha fri fredagen, slik at det blir langhelg. Lærermann og skolebarn har ferie.

Jeg måtte velge mellom vinterferie og høstferie og har valgt høstferie.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-15, 15:02   #87
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Nei, jeg jobber hele uka. 2-klassingen har 2 dager med storesøster, 2 dager med mormor/morfar og en dag på AKS.

Gammel 16-02-15, 15:14   #88
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tar 1,5 eller to dager. mannen har ekstraarbeid på jobben. (jobber på IT-avdeling i kommune, så i feriene skal alt gjøres som ikke kan gjøres når skolene er åpne) - Gutta får litt fri de også - derfor tar jeg fri.

Jeg kunne ha levert barna hos min mor - men tror det vil bli mye mer spennende for dem å være på SFO.

Gammel 16-02-15, 15:19   #89
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei. Jeg kaster ikke bort fridager i februar, dersom jeg ikke skal til varmere strøk.
Ungene skal være med faren sin, og de skal på hyttetur med venner.

Gammel 16-02-15, 15:31   #90
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sykmeldt for tiden, og i år har jeg ikke trengt å forholde meg til problemstillingen. Ungene er noen dager på aks (etter eget ønske) og noen dager hjemme.

Jeg pleier å avspassere noen dager, men vi har ikke hatt for vane å reise bort.

Gammel 16-02-15, 15:49   #91
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, skal ikke ha ferie. Pleier ikke å ta vinter-og påskeferie.
Ungene går i hhv 4 og 7 klasse, idag er de hjemme alene med hunden. Mannen min skal ta hjemmekontor 2-3 dager. Mulig svigerforeldre har ungene litt.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-15, 16:36   #92
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To dager ferie, tre dager på legd til venner og familie.

Gammel 16-02-15, 16:37   #93
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Pleier ikke ta fri i vinterferien. Vi pleier ikke gjøre noe spesielt da likevel, så det oppleves som litt sløsing med feriedager all den tid det er SFO på skolen som vi uansett har betalt for. Det hender at barna drar på en liten tur med besteforeldre el.l., men ikke jeg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-15, 16:39   #94
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg tar to dager, torsdag og fredag. Vi reiser på hytta onsdag ettermiddag og blir til søndag. Meldt sol også gitt!

Gammel 16-02-15, 18:08   #95
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nei ingen vinterferie. Har egentlig aldri tatt vinterferie.
Minsten skal på fotballskole hele vinterferien.

Gammel 19-02-15, 14:30   #96
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir som vanlig- tre dager med retting (tar med en søndag) og tre dager ferie. Bare tre-fire timer dagen med retting, og da på "hjemmekontoret", så helt ordentlig arbeidsuke blir det ikke uansett.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-15, 13:03   #97
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mann og barn har, de har vært på fjellet hele uka, mens jeg har pendlet litt opp og ned. Ikke min tur til å få vinterferie denne gangen

Gammel 20-02-15, 13:06   #98
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, hverken jeg eller mannen har hatt fri.
Vi hadde noen dager fri i høstferien og jeg fikk nyttårsaften og palmesøndag fri. Da må det jobbes i vinterferien.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.