|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjappe, sunne og gode middagstips til matlei husmorNår det gjelder fiskeretter er denne suppa en hit hos oss. http://www.godfisk.no/Oppskrifter/No...-rotgrønnsaker
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kjappe, sunne og gode middagstips til matlei husmorKan du ikke abbonere på Trines matblogg sine mailer? Der du får ukesmenyer? Mange gode ideer og tips der.
|
|
|
#23 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kjappe, sunne og gode middagstips til matlei husmorHar du vurdert å ta deg en raptus en helg og dermed lage mye som kan fryses? Fiskesuppe, lasagne, fiskegrateng, pastasaus, ulike gryter kan alle lages i store kvanta - så slipper du å fikse så mye i hverdagen?
|
|
|
#24 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjappe, sunne og gode middagstips til matlei husmorDenne så god ut også:
Sist redigert av Njulaif : 16-02-15 kl 21:18. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjappe, sunne og gode middagstips til matlei husmorWok er genialt når man vil ha et sunt og godt måltid på kortest mulig tid. Ferdig kuttede grønnsaker, eventuelt tilsatt ferdig kuttet chili, vårløk og ingefær og ferdig woksaus gjør at det går superfort. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Curlingkone
|
Sv: Kjappe, sunne og gode middagstips til matlei husmorEr flink til å lage ekstra av ting. Lager alltid fire kjøttsausmiddager når jeg lager pasta med kjøttsaus feks. Samme av lasagne, kjøttsuppe, og kjøttkaker feks.
|
|
|
#27 |
|
snur
|
Sv: Kjappe, sunne og gode middagstips til matlei husmorLaksewrap. Vi bruker stekt laks i terninger, avokado, mango, agurk, paprika, rømme og salat i lefsene. Bruker maks 20 min. på å lage det og kjempegodt!
|
|
|
#30 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kjappe, sunne og gode middagstips til matlei husmorDenne tråden er den mest underholdande på lenge på grunn av Mjau sin autocorrect.
|
|
|
|
#33 |
|
Leser
|
Sv: Kjappe, sunne og gode middagstips til matlei husmor
Er dette en invitasjon til matlagingskurs, eller?
|
|
|
#34 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kjappe, sunne og gode middagstips til matlei husmorDet er sjelden jeg vet hva vi skal ha til middag, sjelden jeg bruker mye tid og sjelden vi har det samme. Jeg googler bare oppskrift ogsaa et par av de tingene jeg har i kjöleskapet. Alltid noe nytt aa finne paa da. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hørtes godt ut! Eldste er begynt å like laks nå, så dette kan vi få til. Det hender yngste glimter til og spiser laks også.
|
|
|
#37 |
|
I mål
|
Ja, det er veldig godt, og selv lillesøster spiser raita uten å mukke (hun er ellers ikke så glad i at ting er blandet). |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kjappe, sunne og gode middagstips til matlei husmorIkke så veldig sunn men veldig kjapt og godt.
|
|
![]() |
|
|