|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Skal du ha ferie i vinterferien i år? | |||
| Jobber ikke/studerer så trenger ikke å ta ferie |
|
12 | 5,97% |
| Ja, en dag |
|
14 | 6,97% |
| Ja, to dager |
|
28 | 13,93% |
| Ja, tre dager |
|
20 | 9,95% |
| Ja, fire dager |
|
5 | 2,49% |
| Ja, fem dager |
|
42 | 20,90% |
| Nei, men har ikke barn på barne- og/eller ungdomsskolen |
|
12 | 5,97% |
| Nei, jeg har barn på barne- og/eller ungdomsskolen |
|
62 | 30,85% |
| Kvikklunsj |
|
6 | 2,99% |
| Deltakere: 201. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Siden vi hadde mulighet for noen dager på hytta,så har jeg tatt 3 dager ferie. Bruker restene fra fjorårets ferie som ikke ble brukt opp. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Har ingen planer om vinterferie. Vurderer påskeferie |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Tar ikke noe vinterferie i år. Mannen må ta to dager, han er leder på korpsseminar med mellomste. Minste går tre dager på sfo. Jeg har seks uker ferie, men det går med, tre ukers sommerferie, påske, jul, samt en del som fordeles litt utover på inneklemte dager, langhelger etc. Kan selvsagt velge å ta vinterferie, men det ble ikke aktuelt i år.
|
|
|
#87 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Nei, jeg jobber hele uka. 2-klassingen har 2 dager med storesøster, 2 dager med mormor/morfar og en dag på AKS.
|
|
|
#88 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Tar 1,5 eller to dager. mannen har ekstraarbeid på jobben. (jobber på IT-avdeling i kommune, så i feriene skal alt gjøres som ikke kan gjøres når skolene er åpne) - Gutta får litt fri de også - derfor tar jeg fri.
|
|
|
#89 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Nei. Jeg kaster ikke bort fridager i februar, dersom jeg ikke skal til varmere strøk.
|
|
|
#90 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Jeg er sykmeldt for tiden, og i år har jeg ikke trengt å forholde meg til problemstillingen. Ungene er noen dager på aks (etter eget ønske) og noen dager hjemme.
|
|
|
|
#91 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Nei, skal ikke ha ferie. Pleier ikke å ta vinter-og påskeferie.
|
|
|
#93 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Pleier ikke ta fri i vinterferien. Vi pleier ikke gjøre noe spesielt da likevel, så det oppleves som litt sløsing med feriedager all den tid det er SFO på skolen som vi uansett har betalt for. Det hender at barna drar på en liten tur med besteforeldre el.l., men ikke jeg. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Jeg tar to dager, torsdag og fredag. Vi reiser på hytta onsdag ettermiddag og blir til søndag. Meldt sol også gitt!
|
|
|
#96 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Det blir som vanlig- tre dager med retting (tar med en søndag) og tre dager ferie. Bare tre-fire timer dagen med retting, og da på "hjemmekontoret", så helt ordentlig arbeidsuke blir det ikke uansett. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Mann og barn har, de har vært på fjellet hele uka, mens jeg har pendlet litt opp og ned. Ikke min tur til å få vinterferie denne gangen
|
|
|
#98 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skal du ha ferie i vinterferien i år?Nei, hverken jeg eller mannen har hatt fri. |
|
|
|
![]() |
|
|