|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sliten ektemann med psykisk syk koneDet er innført en ny ordning for å få psykolog i Oslo nå, jeg vet ikke om det gjelder for resten av landet. Her ringer man et telefonnummer for å få opplyst hvilke psykologer som har ledig kapasitet, og så får man nr til disse. Da skal det ikke ta lang tid å få psykolog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Sliten ektemann med psykisk syk koneJeg har ikke opplevd det å ha en syk partner, men jeg har opplevd å være syk, og i tillegg alene med 2 barn på 3 og 6 år(hadde ikke noe regelmessig samvær med far, så det meste falt på meg). Det jeg fort innså var at jeg bare måtte legge listen veldig lavt, det vil si at jeg gjorde det jeg måtte av husarbeid, og prøvde å ta det på dager der jeg var i relativt fin form(dvs nokså sjelden). Jeg brukte tv som avlastning om ungene kranglet mye, og la rett og slett bort den dårlige samvittigheten. Jeg sørget for at ungene hadde rene klær, at de fikk mat, og at de fikk masse kos. Jeg sørget også for nok søvn, dvs at jeg la meg tidlig, selv om det innimellom var litt deilig å bare sitte i sofaen og slappe av etter at ungene var lagt.
![]() |
#43 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sliten ektemann med psykisk syk kone
Hehe... Tok endel år før jeg også var klar for Yoga, etter jeg begynte med trening... Nå har jeg holdt på ca en dag i uka i ett års tid, det er veldig fint. Jeg ble kjempe svimmel bare av tanken på å tenke på pusten :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2015
![]() |
![]() Sv: Sliten ektemann med psykisk syk koneHei |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sliten ektemann med psykisk syk kone3 år gammel tråd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Pauset
|
![]() Sv: Sliten ektemann med psykisk syk koneJeg har det også sånn, bare at jeg er aleneforsørger.... Altså jeg har det som kona di. Skjønner frustrasjonen din godt, men antagelig så har hun det langt verre. Vet ikke helt hva jeg skal si egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sliten ektemann med psykisk syk koneHvordan går det med dere nå da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Sliten ektemann med psykisk syk kone3 år gammel tråd og ingen flere innlegg i forumet, spørs om du får svar ...
![]() |
#50 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Sliten ektemann med psykisk syk kone
![]() |
Emneord |
hodepine, psykisk, psykisk helse, syk kone |
|
|