|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Du som ikke er feminist - hvorfor ikke?Eg tenker det å «bekjenne» seg til ei eller anna -isme har eit nærmast litt «religiøst» aspekt, som innebærer meir enn bare haldningar og verdiar. Når ein seier at ein er feminist, tenker eg at ein er medlem av eit organisert fellesskap og driv med ei rekke aktivitetar som samlar feministar som gruppe. På same måte er eg ikkje sosialist, sjølv om eg stemmer SV, fordi eg er ikkje medlem og eg er ikkje ein del av fellesskapet. Eg er heller ikkje humanist, sjølv om eg i veldig stor grad er tilhengar av det humanistiske menneskesynet, fordi eg er ikkje med i eit organisert humanistisk livssynssamfunn og eg deltar ikkje i deira aktivitetar. Og litt sånn tenker eg med feminist-begrepet og. Eg er ikkje aktiv feminist, sjølv om eg er tilhengar av det feministiske verdisettet.
![]() |
![]() |
#2 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som ikke er feminist - hvorfor ikke?
Helt fullstendig motsatt av hvordan jeg ser det. Jeg er feminist og sosialist, men jeg har aldri noensinne tenkt at jeg må være med i et organisert fellesskap av den grunn, det er bare en naturlig del av hvem jeg er.
![]() |
#3 |
guru advisor
|
![]() Sv: Du som ikke er feminist - hvorfor ikke?
Sånn tenker jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|