Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags sko går dere med nå?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-15, 10:42   #81
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sko går dere med nå?

Disse!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-15, 12:30   #82
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg til å kunne ta frem sommerskoene mine. Jeg har mange flere fine sommersko enn vintersko. Akkurat nå bruker jeg disse på jobb; (ikke de mest snasne, men i min jobb duger de i massevis) de er utrolig gode å gå i og det er i grunnen det viktigste:

Ellers bor jeg i Dr. Martens og div Converse i ulike farger.
Dr. Martens tror jeg faktisk ikke det er mulig å slite ut - jeg har de tradisjonelle sorte og disse i grønt : Aimilita Boot

Gammel 17-03-15, 12:57   #83
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har også et par Skeechers som jeg har brukt mye. De er veldig gode å gå i, men altså ikke beregnet på jogging.

jeg har skechers som er beregnet på å jogge med - De er kjempegode å løpe med. Faktisk de beste skoene jeg har hatt.

Disse skal jeg kjøpe meg i dag.

Gammel 21-03-15, 15:24   #84
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble en smule påvirket i denne tråden ( ) og kjøpte meg sko fra Esprit jeg også. Disse: https://www.zalando.no/esprit-desire...1s01c-k11.html Har hatt dem på meg en dag på jobb og er overrasket over at mine vanskelige føtter ser ut til å trives i dem. Fine synes jeg der er også.

Gammel 21-03-15, 15:59   #85
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

jeg har skechers som er beregnet på å jogge med - De er kjempegode å løpe med. Faktisk de beste skoene jeg har hatt.

Disse skal jeg kjøpe meg i dag.

Åh, hvilket merke? De bare roper på meg.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 18:02   #86
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine, LilleT. Ser behagelige ut også.

Gammel 21-03-15, 19:05   #87
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av energibombe, her.

Det håper jeg vi slipper, nå kan det like gjerne være vår nå som vi er så nært påske.

I dag skal jeg bruke mine lilla joggesko!

Nei, vi slapp iallefall ikke, nå må vinterskoene på.

Gammel 21-03-15, 19:15   #88
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg gleder meg til å kunne ta frem sommerskoene mine. Jeg har mange flere fine sommersko enn vintersko. Akkurat nå bruker jeg disse på jobb; (ikke de mest snasne, men i min jobb duger de i massevis) de er utrolig gode å gå i og det er i grunnen det viktigste:

Ellers bor jeg i Dr. Martens og div Converse i ulike farger.
Dr. Martens tror jeg faktisk ikke det er mulig å slite ut - jeg har de tradisjonelle sorte og disse i grønt : Aimilita Boot

Jeg har et par Dr. Martens støvletter som jeg er veldig glad i. De virker ganske uslitelige, ja.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 20:39   #89
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg går i støvler, converse, Nike Air og ufôrede ankelstøvletter. Disse skolettene fra Kmb har vært favoritter i mange år, og jeg er på mitt andre par:

Disse fra Emma Go er til finværsdagene siden de har lærsåle (jeg bør kjøpe meg kalosjer ):

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.