Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Shoppingtips i Trondheim?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-15, 10:25   #21
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtips i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

De har åpne butikk i kongens gate - i gamle Brilleland sine lokaler vet jeg. HOs Interia er det boss-butikk som har flyttet inn. (ikke bare boss, men klær i den gata i alle fall)

Aha! Jeg er litt for sjelden i byen, tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg synes Suuz har mye fint. Og Natasja i Carl Johans gate (som også blir nært hotellet ditt). De kan også ha en del pent på Lounge på Olavskvartalet.

Jeg trodde Lounge hadde lagt ned! Er de der fortsatt? Jeg synes de har (hadde) veldig mye fint der.

Hvor ligger Suuz? Og kanskje jeg skal våge meg inn på Natasja. Natasja har vært her så lenge jeg kan huske, og jeg husker moren min gjorde "finhandlingen" sin der da jeg var barn. Ergo så tenker jeg på den butikken som en butikk for godt voksne damer, men på den tiden var hun på min alder så kanskje jeg skal revurdere litt.

Gammel 23-03-15, 11:22   #22
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Aha! Jeg er litt for sjelden i byen, tror jeg.

Jeg trodde Lounge hadde lagt ned! Er de der fortsatt? Jeg synes de har (hadde) veldig mye fint der.

Hvor ligger Suuz? Og kanskje jeg skal våge meg inn på Natasja. Natasja har vært her så lenge jeg kan huske, og jeg husker moren min gjorde "finhandlingen" sin der da jeg var barn. Ergo så tenker jeg på den butikken som en butikk for godt voksne damer, men på den tiden var hun på min alder så kanskje jeg skal revurdere litt.

Det er dattera til hun som drev Natasja som driver i dag, mener jeg, så de er blitt veldig trendy. Selger f.eks. Iro.
Lounge har flyttet forresten! Ikke så langt, men de ligger nå i Olav Tryggvasons gate mellom Ting og Unikko.
Og på Unikko tror jeg Bluen kunne funnet noe fint? Du får se innom neste gang. Garantert fritt for Canada Goose . Den drives forresten av mor og datter og de er fantastiske.

Suuz ligger i Thomas Angells gate, vis a vis sjokoladebutikken, sånn cirka. Tror hun er i Klein-familien (som også driver Cosmo/Bogart) også. De har sko, vesker og de fører mange fine klesmerker.

Gammel 23-03-15, 11:27   #23
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Og på Unikko tror jeg Bluen kunne funnet noe fint? Du får se innom neste gang. Garantert fritt for Canada Goose . Den drives forresten av mor og datter og de er fantastiske.

Var innom et par butikker i strøket der, ja - muligens også denne.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.