|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp trappSjuåringen min bruker sin med glede. Storebroren sluttet da han var tre!
|
|
|
#24 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Tripp trappVi ga bort snart-13-åringens stol i går, hun har brukt den helt til nå. 8-åringen har fortsatt sin. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tripp trappMin eldste på snart fire har ikke brukt siden i fjor en gang, da overtok lillesøster hennes og vi kastet ut en stygg og slitt arve-tripptrapp. Jeg hadde tenkt at de skulle ha dem lenge, for man har da tripptrapp, men det går utmerket uten. Hun søler veldig lite, da.
|
|
|
|
#26 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp trapp7-åringene her bruker sin tripp trapp ennå. Jeg brukte min lenge, til 12-13 års alder, mener jeg å huske.
|
|
|
#27 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp trappVi ga bort stolene i forrige uke. Barna på 11 og 14 har brukt stolene siden de var bitte små. Litt vemodig å sende bort stolene egentlig. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Tripp trappSolgte vår siste for et par år siden. Yngste er nå seks.
|
|
|
#31 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tripp trappSånn 10-12 år har de eldste brukt sine. Yngste bruker den nok like lenge. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp trappSyvåringen bruker enda sin, han syns han sitter for lavt på vanlig kjøkkenstol. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Tripp trappJeg føler meg nesten alene om å aldri ha skjønt greia med tripptrapp. Har aldri brukt det selv og aldri hatt det til ungene. Fikk byttet til meg en av Fibi i fjor, tenkte å pusse den opp og bruke den til vesla etterhvert, men spisebordet vårt er sånn at den kommer altfor langt ut fra bordet så det blir jo bare upraktisk.
|
|
|
#34 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Sv: Tripp trappPoenget med Tripp Trapp (og andre lignende stoler) er jo at barnet sitter høyt nok og samtidig har fotstøtte. En toåring får ikke noen god sittestilling på en vanlig kjøkkenstol. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Tripp trappMen det kommer vel an på bordet og, hos oss ville tripptrappen kommet såpass langt ut fra bordet at det ikke hadde vært noe bra sittestilling, akkurat. Men vi har et gammelt litt lavt spisebord fra førtitallet.
|
|
|
#36 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp trappVi har bare en tripp trapp, og ungene har vel brukt dem til de er 2-3 år. Da har nestemann overtatt. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Epikur
|
Sv: Tripp trappMine to minste bruker sine enda. Vi har to klassiske tripptrapper og en slik:
|
|
|
#38 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Tripp trappNiåringen bruker sin fortsatt ved kjøkkenbordet. Vi har stoler nok, så han kunne ha valgt en vanlig stol hvis han ville. Jeg tror ikke han kommer på det egentlig. Jeg liker også å sitte på den, og gjør det i skrivende stund. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Tripp trappMin 8-åring bruker vår stol enda, ved spisebordet. Den ble kjøpt til eldste da han var maks et par år, holder fint stand enda.
|
![]() |
|
|