Sv: Vi pusser opp og trenger inspirasjon og råd
Skal kontakte dem og høre om de leverer, evt. om de har noen samarbeidspartnere i området.
Jeg er skikkelig miljøskadd nå og ser bare på oppussingsprogram på TV'n. Håpet er å plukke opp et tips eller to til huset. Har snart ferdigstilt det som må gjøres her i gamlehuset før fotografering, men jeg kjenner at jo mer jeg gjør jo mer føler jeg at jeg bør gjøre. Erfaringen tilsier at det ikke har stort for seg å gjøre endringer sånn på tampen før salg, men det føles godt at alt det trehvite jeg malte hvitt for fire år siden har fått to nye strøk på seg og ser knakende bra ut.
I påska skal vi bytte om på et par rom for å bedre vise hvordan rommene kan utnyttes, og så begynner jobben med å fjerne rot og skrot før fotografering. Har hatt en setning i bakhodet i det siste, tror jeg hørte den på "Norges styggeste rom". MAN KAN ALDRI HA FOR MANGE PUTER! Så jeg dro ut og kjøpte to svære hotellputer 70x100 med satengtrekk og sengetepper til alle sengene i huset, og så skal jeg supplere med enda flere puter i fargeskjemaet til rommene. Må kjøpe et par orkideer og mange grønne epler og en krydderkvast med, tenker jeg.
Noen tips i forhold til fotografering og visning som ikke står på sjekklista til fotografen?
|