|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Klar
|
Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Familien korttidsplanegging er på jakt etter et morsomt hotell å tilbringe et par avslappende dager i påsken. Ungene setter nok pris på muligmulighet for aktivisering og bading. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Superland utenfor Sarpsborg?
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Kanskje ikke så nært som du tenkte, men jeg har bare hørt positive erfaringer fra The Reef i Fredrikshavn. Det er riktignok en hel båttur unna, men for våre barn er det bare gøy og en del av ferien.
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Pers hotell på Gol?
|
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Norefjell? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?
Vi var der i sommer, og det anbefales ikke. Slitt og gammelt, og det er jo et stort badeland der jeg neppe ville hatt med en toåring (som jeg tilfeldigvis vet er rimelig aktiv
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Active Hotel på Nøtterøy ser fint ut og har ledige rom, ser jeg. Måtte søke litt.
|
|
|
|
#8 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Re: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Choice i Sarpsborg har baadeland og lekeland og på andre siden av parkeringsplassen ligger Inspiria. Greit å bruke et par dager på.
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Jeg syns norefjell resort hadde et vidunderlig bassenganlegg. Aner ikke hvordan hotellet ellers er, da. Men bassenget var nydelig.
|
|
|
#10 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Fritidsparken i Skien har tilbud på overnatting og ingang i badeland i påsken.
|
|
|
|
#11 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Hotellet ellers er fint for barn. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tidsklemma
|
Dette er absolutt å anbefale. Mine gutter storkoste seg både med båttur og badeanlegget i Fredrikshavn.
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Vi likte forresten Pers hotell, og barna elsket badeanlegget, bare sånn for å balansere.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Jeg får ta forbehold om at Pers sikkert hadde vært hyggeligere hvis det ikke var nærmere 30 grader, uten fungerende AC, og med full fest utenfor hele natten.
|
|
|
|
#15 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Ville tro Quality i Sarpsborg er ganske fullt nå, de har hatt mange kampanjer. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Klar
|
Sv: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Tusen takk for mange gode tips! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Active på Nøtterøy er et cabin hotell, men kjenner ikke til hotellet ellers. Det er et billig hotell. Kan dessverre ikke anbefale bassenget som er på Active. Gammelt og slitt og en sklie, og vi bor ikke langt unna men er aldri der. Vi drar til Drammen eller Skien for å bade med ungene om vi ikke skal i den vanlige svømmehallen i Tønsberg. Lekeland der er lite og er et lekeland for alle medlemmene på Active treningssenter og de har noen bursdager der for medlemmer. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Barnevennlig hotell med basseng ikke alt for langt fra Oslo?Ser du vil ha det nær Oslo, ellers anbefaler jeg Scandic Bystranda og Aquarama i Kristiansand.
|
|
|
#20 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Det Elisabet sa. Active synes jeg ikke er en destinasjon man reiser på ferie til. I så fall heller Havna hotell på Tjøme eller Park hotell i Sandefjord, men da snakker vi vanlig svømmebasseng. Farris Bad i Larvik har aldersgrense på bassenget, tror jeg, fordi det er et spa (16 år??). |
|
|
|
![]() |
|
|