|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …Nå trodde jeg plutselig at tråden het "å være veterniær er vanskelig".
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …Det er slitsomt å skille seg ut med maten noen ganger, selv om man står støtt i det. Noen ganger har man bare lyst til å spise i fred og ro uten å forklare. Det tror jeg alle som har annerledes kost kan føle på, enten det er allergi, vegetar, fobi mot erter eller annet.
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …Der var det mye fornuft i ett og samme innlegg, Kanina!
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 01-04-15 kl 00:36. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …
Det tror jeg også, og det skal ikke store avvik til før andre syns de har rett til å ha meninger. Det er neppe spesielt for vegetarianere. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvorfor? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Herregud, for noe barnslig tull! Majoriteten i tråden har slett ikke sagt noe i nærheten av det du impliserer i ditt nye HI, og du har fått massiv støtte for at vennene dine er dustete, og mange gode svar på hvordan du bør håndtere det.
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Vissvass. Du har fått mange gode råd i forhold til det du spurte om, masse sympatierklæringer og støtte fra mange. Du må da ha vært på FP lenge nok til å vite at en diskusjon på mange hundre innlegg ikke lenger handler om HI. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ad astra
|
|
![]() |