|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skallsett til gutt, str 14-ish årEn bivirkning av å begynne på ungdomsskolen. Før sommerferien var hun fornøyd så lenge hun likte designet og ting var komfortabelt. Nå er merket viktigere enn alt.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Skallsett til gutt, str 14-ish årEndte opp med skalljakke fra Stormberg, i damestørrelse. Håper den vil passe henne (hun var ikke med). Synes ikke Stormberg er billig lenger, forresten, måtte ut med en tusenlapp men fant ingenting hos hverken G-Max eller XXL.
|
|
|
#23 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Skallsett til gutt, str 14-ish årIkke lest hele tråden, men jeg kjøpte nettopp ny jakke til eldste i Bergans sin nettbutikk (Outlet), for 980 kr. De leverer veldig raskt.
|
|
|
|
#24 |
|
Sv: Skallsett til gutt, str 14-ish årTakk for tips, Niobe. Det skal jeg tenke på for det kan jo hende at Stormberg jakken ikke faller i smak selv om hun er glad i mellomblått.
05 og 08 Sist redigert av millact : 01-04-15 kl 22:42. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sv: Skallsett til gutt, str 14-ish årJakken falt i smak hos bruker, men mulig den skal byttes til XS. Vi er ikke helt enige der. Jeg synes hun kan ha S så den passer en stund. Minus for at hetten er fast.
05 og 08 Sist redigert av millact : 07-04-15 kl 22:55. |
|
|
|
![]() |
|
|