|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Smugleser
|
![]() Tigging på kirketrappaJeg var i en begravelse i dag. Øverst på kirketrappa stod en kar og tigget penger. Det var åpenbart at det var begravelse - lapp på kirkedøra og mange pent kledde i sort.
![]() |
#3 |
Smugleser
|
![]() Sv: Tigging på kirketrappaJeg reagerte først, og tenkte nok at man kanskje skal få være i fred i akkurat det øyeblikket i sorgen.
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Tigging på kirketrappaNei, dette får ikke skrives på kontoen for uvitenhet altså. Nå er du for grei, Joika. Begravelser finnes i alle land og blant alle folkeslag og er det et tidspunkt folk bør skånes for omverdene så er det i den settingen. Synes jeg.
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Tigging på kirketrappa
Ja, jeg er nok for grei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tigging på kirketrappaLitt usikker på om takt er noe man tenker mye på hvis man er i en situasjon hvor man må tigge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tigging på kirketrappaDet har jeg aldri opplevd og jeg hadde reagert svært negativt på det. Hadde blitt ganske sint,tror jeg, om det var en av mine nærmestes begravelser.
![]() |
|
|