|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: NRK og trygdekontoretJeg synes det er utrolig krenkende overfor KJ, og jeg synes det er langt over kanten, uansett hvor kult og ironisk distansert man (eller Thomas Seltzer/trygdekontoret) liksom skal være. For meg er dette en raffinert og avansert måte for TS/TK å be KJ holde snavla på. Og det er ikke greit i min bok.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NRK og trygdekontoret
Jeg tenker litt dette...
...men tror nok dessverre at det også er noe i dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
Enig. At jeg har likt trygdekontoret og ikke spesielt Kari Jaquesson er ikke spesielt relevant, jeg ser det som en typisk lett måte å nedgradere en kvinnelig debattant på og ser ikke for meg at noe i nærheten hadde blirt gjort mot en mann.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
Jeg tenker det var hele meningen, å nettopp gjøre det mest nedrige, for å gjøre det til et poeng. Men jeg syns allikevel ikke de burde gjort det. Hva man syns om Jaquesson er totalt irrelevant.
![]() |
#7 |
By the Sea
|
![]() Sv: NRK og trygdekontoretNå har menneskerettighetsadvokat Anine Kierulf, som var gjest i programmet, uttalt seg:
![]() |
|
|