|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
villende
|
Sv: Lavkarbo - kan dere hjelpe meg med en liten innføring?Jeg fikk kjempeskryt av dietten jeg laget til meg selv da jeg hadde svangerskapsdiabetes, så du kan jo teste om du orker å følge den. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Lavkarbo - kan dere hjelpe meg med en liten innføring?Hos meg er havregrøt ikke innenfor. Ikke veldig grovt brød heller eller "vanlige grove knekkebrød". Jeg merker godt på kroppen (og søtsuget) (og migrene og senebetennelser) at det er for mye karbohydrater i ett måltid. Å ha noen skjeer havregryn i kjøttkaker eller lage saus med en spiseskje hvetemel går som regel fint nå, men det gjorde det ikke det første året på lavkarbo. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Lavkarbo - kan dere hjelpe meg med en liten innføring?Dersom du ønsker å spise mer grønnsaker så vil jeg tipse om de grønnsaksblandingene som finnes frosne, RockWok etc. Jeg freser de i en knøttliten oljedråpe og blander med litt sesamolje og salt som kveldsmat. Næringsinnholdet på de posene er ofte bedre enn grønnsaker som ligger i butikken.
|
![]() |
|
|