Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kva betaler du for Internett i månaden?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-15, 20:11   #21
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kva betaler du for Internett i månaden?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Dvs. en avtale der 35/35 er inkludert i husleia til f.eks. 300-400 elns, så det er ikke det man reelt sett betaler.

Så vidt jeg husker så er det en basic tv-pakke inkludert, men ikke internett.

Gammel 21-04-15, 20:46   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prisen er 599,- pr. mnd. Hastigheten er 100/100 Mbit/s .

Vi betaler dog ingenting, men om vi mot all formodning må kjøpe det selv, så synes jeg det er helt greit, rett og slett fordi jeg er blitt bortskjemt på hastighet.

Gammel 21-04-15, 20:57   #23
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ingenting, men abonnementet vi har , koster egentlig 450kr mnd.
Vi har 50/50 mbit, det holder lenge.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 22:35   #24
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hm ja. Men det Netcom-opplegget med at ein betaler for det ein bruker og så Stig prisen om ein ikkje held seg innafor, er det skumle greier?
Eg kjenner jo at eg helst vil ha fastpris pr mnd.

Hvilken løsning tenker du på?

For mobilt bredbånd er det jo datapakker med en viss grense. Er ikke mye generell bruk som skal til - f.eks. streaming, nedlasting av spill o.l., før man har passert 5 GB.

Gammel 21-04-15, 22:43   #25
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken løsning tenker du på?

For mobilt bredbånd er det jo datapakker med en viss grense. Er ikke mye generell bruk som skal til - f.eks. streaming, nedlasting av spill o.l., før man har passert 5 GB.

Nekt det var det eg oppdaga etter å ha chatta med ein gubbe på Netcom. Så det vil eg ikkje ha. Eg vil ha noko som har ein fast pris kvar månad, Og det er derfor eg lurer på om eg må tilbake til f eks Telenor.

Gammel 21-04-15, 23:13   #26
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi har 50/50 fra Telenor Fiber og betaler 449,-

Gammel 21-04-15, 23:35   #27
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Nekt det var det eg oppdaga etter å ha chatta med ein gubbe på Netcom. Så det vil eg ikkje ha. Eg vil ha noko som har ein fast pris kvar månad, Og det er derfor eg lurer på om eg må tilbake til f eks Telenor.

Hvis tanken da er en DSL-basert tilkobling, så er Telenor en av mulighetene ja. HomeNet og NGT er vel ellers de store på DSL.

Prismessig trenger det ikke være noe spesielt å spare å gå for DSL-løsningene kontra HFC eller fiber, ettersom man får fastlinjegebyret om man ikke har fasttelefon ellers.

Gammel 21-04-15, 23:51   #28
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Hvis tanken da er en DSL-basert tilkobling, så er Telenor en av mulighetene ja. HomeNet og NGT er vel ellers de store på DSL.

Prismessig trenger det ikke være noe spesielt å spare å gå for DSL-løsningene kontra HFC eller fiber, ettersom man får fastlinjegebyret om man ikke har fasttelefon ellers.

No brukar du veldig mange forkortelser her! nei, fiber går ikkje så langt ut på bøgda. Home net må eg sjekke litt meir. Takk for tips!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.