|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Marsjstøvler eller Doc MartensPøbelprinsessen trenger nytt fottøy til marsjering. De siste årene har hun brukt svarte lærstøvler med snøring, de er for små, og nå tenker jeg å kjøpe noen skikkelige lærstøvler til henne. Jeg regner med ta hun en ferdig med å vokse i føttene. Noen sier at hærens marsjstøvler er gull, andre sverger til doc Martens med svart tusj på gul søm. Hva tenker FP? De må være inngått til 17. mai.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensAner ikke, men min korpsjente bruker ecco sko, helt sorte. Hun har begynt å gå dem inn nå. Hadde samme typen i fjor.
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensJeg har fortsatt ikke klart å gå inn et par Doc Martens som jeg kjøpte for to år siden.
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc Martens
Jeg har 20 år gamle Doc Martens som aldri ble inngått.
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
Åh! Lenke?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensHun nekter sorte ecco. Må være snørestøvler, men vi tar veldig gjerne imot tips om gode sådanne.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensHva med disse med sorte lisser? http://no.ecco.com/no-no/collection/...a=ladies/boots
![]() |
#12 |
awesom
|
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensJeg elsker mine Doc Martenes, men vi har brukt laaang tid på å bli venner altså. "Alle" jeg kjenner har slitt med å få skikkelig vondt oppe på den ene foten før de har gått dem inn.
![]() |
#13 |
intro
|
De har jo lyse såler!
![]() |
![]() |
#14 |
intro
|
(Nå sporer jeg helt av og marsjerer ut på jordet her
![]() |
![]() |
#17 |
intro
|
Ja, ødelagte barnevern ville jo være helt katastrofalt!
![]() |
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensDet er ikke alle som sliter med å gå inn Doc Martens. Jeg sliter i hvert fall ikke med det. Og jeg synes det er gode sko.
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensFor å raskt gå inn skinnsko: på med tennissokker og sko. La ungen leke i sølepyttene (=skikkelig våte sko) og gå med dem så lenge som mulig. Vått skinn strekker seg lettere. Puss skoene og du er klar for 17. mai.
![]() |
|
|