Sv: Mads ringer kommentarfelttrollene
Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.
Men det er litt ekkelt også, kjenner jeg. Jeg synes min egen kommentar om at den ene dama høres ut som Nissekusine er litt klein. Jeg gjør jo narr av henne, og hever meg over henne. Og derfor føler jeg meg litt truffet av denne. http://www.dagbladet.no/2015/04/24/k...dier/38848160/ Samtidig som jeg synes det er viktig og riktig å få satt søkelys på hvem disse folkene som skriver sånt er, og altså synes de er ganske latterlige og usympatiske... :splittet:
Jeg er ikke enig i kommentaren du linker til. At VG velger å la helt fjerne kommentarer stå synes jeg egentlig er greit, siden man må skrive under med navn. Hadde det vært anonymt hadde det vært verre, synes jeg. Jeg mener altså det er bedre å få forskjellige meninger frem i lyset og dermed få muligheten til å diskutere dem, enn at slike holdninger får vokse i lukkede fora uten motargumentasjon.
Jeg synes heller ikke det gjør noe å gjøre narr av noen som synes at fattige folk i nød like godt kan drukne. Jeg hever meg definitivt over folk som mener det, og føler meg ikke truffet en plass.
|