|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke, barn født i 2002?Jeg syns selvfølgelig det er fint med et tilbud til de som er treningsvillige, men jeg stiller samtidig litt spørsmålstegn ved om det er optimalt at de trener mange dager i uken innenfor samme idrettsgren, fremfor å trene variert. Hvis det er slik at klubben klarer å legge opp til variert trening så er jo det topp, men jeg er litt usikker på om foreldredrevet trening i realiteten blir variert nok, og at det heller fører til flere enn færre skader, fordi det ikke er hele kroppen som trenes. Sist redigert av Gaia : 25-04-15 kl 11:28. Årsak: Ballfølelse ikke bilfølelse... DYAC! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke, barn født i 2002?Min er 2001gutt og har trening 3 ganger i uka. Pluss en frivillig trening til. Pluss at de skal ha egentrening. Nå er det kamp en dag i uka også.
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor mange fotballtreninger per uke, barn født i 2002?
De spiller ikke "bare" fotball.De trener b.la. allsidig styrke, trener sammen med brytelaget, løpetreninger, de har til og med Vært på aerobic lignende trening etter mye "skrik og skrål', med innrømmet at det var kult.
![]() |
|
|