|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?Ble SG S5 på meg, må være litt fornuftig. Den er fortsatt dyr, men i det minste billigere enn S6. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?Sony Z3 for 1mnd siden, ville kjøpt den samme igjen
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?
Kjøpt batteri to ganger? Høres jo strengt tatt ut som en reklamasjonssak? Selv om batteri er en slitedel, så vil det fortsatt være underlagt reklamasjonsbestemmelser - selv om noen forhandlere sikkert vil prøve seg.
![]() |
#65 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?Iphone 6plus som jeg har. Elsker den. Hadde ikke trodd at det var mulig aa si saant om en telefon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?Jeg har akkurat kjøpt en Samsung S6 etter at S3 ikke ville mer. Det er bare to typer deksel til den i salg foreløpig, men tror de beskytter ganske bra. Mitt er litt stiv plastikk og gjennomsiktig.
![]() |
|
|