Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kl. 0023 ringte telefonen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 20:48   #141
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kl. 0023 ringte telefonen

Så flott av deg, Mim!

Jeg er blodgiver, men måtte først ta pause pga medisiner og nå er jeg gravid. Jeg regner med å starte opp igjen senere. Jeg er forøvrig AB + og ble bldogiver for å kurere meg selv for blodprøveskrekk. Det fungerte utmerket selv om jeg gråt rikelig den første gangen jeg skulle gi blod.

Her i byen kan man bl.a velge Ittala "Mummi"-kopper. De er fine.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 22:07   #142
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Så flott det må være å komme så tett på en situasjon hvor nettopp ditt blod brukes!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:11   #143
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så flott at det finnes sånne som deg!!!

Ble litt rørt jeg...

Gammel 07-11-06, 12:14   #144
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Kl. 0023 ringte telefonen

Så flott av deg!

Jeg har hatt veldig lyst og gi i noen år, men får ikke lov.
Og det spørs om jeg får lov de nærmeste årene, men kanskje etterhvert.
Jeg fikk virkelig lyst når snuppa kom og både hun og jeg fikk blod etter operasjonen og slikt.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 15:46   #145
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Et spark i baken til meg, som absolutt bør begynne å gi blod igjen. Sikkert noen som trenger A+ kell neg *nikker*.

Flink Mim!!

Gammel 13-11-06, 16:23   #146
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Heldig du som kan gi blod.
Min mor var det i mange år, og jeg var med flere ganger da jeg var lita.
Jeg kan desverre ikke pga jeg har en blod/genfeil.

Kjipt-

Kjempe flott at du tok det slik på sparket på svarte natta.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 13:09   #147
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Flott; Mim!

Jeg har ikke gitt blod på noen år, men var aktiv blodgiver før jeg fikk barn.
Denne tråden inspirerer meg til å gi blod igjen!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 13:53   #148
Mayasmum
Fullverdig medlem

Mayasmum sin avatar

Hvor: Maidstone, Kent, England
Mayasmum er litt kul
Standard

oi det gikk fort du....
du er flink som stilte opp da... lurer paa hvor mange som fikk samme telefonen den kvelden som ikke gidda?
denne fortjener du kudos for....

Mayasmum er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 18:15   #149
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Så flott. Det må ha vært utrolig gøy å føle at det virkelig betyr noe .
Jeg har (naturlig nok) pause om dagen, men meldr meg til tjeneste igjen når fødsel og amming er over. Men det blir litt ekstra gøy når man vet at det får direkte resultater med en gang, da.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 22:54   #150
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

En flott historie, som griper hjertet og viser oss hvor viktig det du gjør er.
Godt jobbet Mim!

Gammel 03-06-07, 23:19   #151
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefint. Så utrolig nydelig, Mim!

Jeg får ikke gi blod akkurat nå siden jeg var gravid 1 uke i november (snakk om bortkastet altså), men jeg gleder meg til å starte igjen. DET er virkelig en måte å gjøre noe veldig lite på som betyr noe veldig veldig viktig for noen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 23:21   #152
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Flott Mim!

Håper alle tar lærdom av dette og umiddelbart melder seg som blodgivere. Jeg skal huske å ta jerntabletten min i kveld, så kanskje jeg har nok jern neste gang jeg møter til tapping.

Vi har faktisk 14 krystallglass. I bryllupspresang ønsker vi oss matchende øl- og hvitvinsglass, så nå har vi fullt sett.

Men Tjorven, du gir ikke nå? *bekymret*

Gammel 03-06-07, 23:24   #153
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apan: Sjekk datoen!

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 23:26   #154
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Apan: Sjekk datoen!

*engasjert på Tjorvens vegne og så drikker jeg hvitvin*

Gammel 03-06-07, 23:42   #155
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Ble litt rørt jeg, Madam Mim (leiker ikke barseldame) - en fin historie.

Skulle gjerne gitt blod selv, men har hatt malaria og da er det kroken på døra.

Gammel 04-06-07, 22:46   #156
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Fantastisk!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.