|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Disneyland Paris: Hvor bestille fra?Dere som har vært eller skal til Disneyland Paris nå fremover; hvor har dere kjøpt turen? Vi har alltid kjøpt flybilletter og hotell hver for seg, da det har lønnet seg. Ving, Sembo etc. har veldig høye priser i sommer ser vi. Disneyland Paris sine egne sider kan jeg få opp litt ulike priser fra. Er det noen som har bestilt via UK? Da er nemlig Half Board Plan inkludert i prisen. Jeg kan ikke se utifra terms & conditions at man må bo i UK. Noen smarte tips og råd? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Disneyland Paris: Hvor bestille fra?Vi var i høstferien, og bestilte via Ving. Da var det kampanje, og det lønte seg stort med pakketilbud vs. å kjøpe separat.
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Sv: Disneyland Paris: Hvor bestille fra?Ja, det hadde vært supert om de hadde kjørt kampanje nå |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Disneyland Paris: Hvor bestille fra?Vi bodde der. Slitent, men helt ok. Barna elsket det lille bassenget.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Disneyland Paris: Hvor bestille fra?Har ikke vært der, men noen venner bestilte alt via Ving.
|
|
|
#6 |
|
#IsItOctoberYet?!
Sv: Disneyland Paris: Hvor bestille fra?
Det blir ca. 15.000,- dyrere enn hver for seg i sommer. Bare hotell fra Ving koster også mye mer enn direkte fra Disneyland Paris. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Disneyland Paris: Hvor bestille fra?Vi bestilte gjennom Sambo.no sist gang.
|
|
|
#8 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Disneyland Paris: Hvor bestille fra?Jeg bestiller alltid fra disneylandparis.com. Det er verdt å sjekke de forskjellige tilbudene i de forskjellige landene. Man trenger ikke å bo i det landet for å bruke tilbudet, spesielt siden all korrespondanse går via epost. Jeg har noen ganger brukt UK-tilbudene, men da vi bestilte turen til høstferien i år, var det generiske europeiske (les norsk) tilbudet best. |
|
|
|
![]() |
|
|