|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
T-skjorten til Per Sandberg :(Jeg er helt satt ut. Dette partiet sitter i regjering.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Tilfeldig valgt skjorte fra skapet.
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(
Jeg er like satt ut som Pøbelsara, men sitter også og tenker at mannen kanskje er så dum at han ikke kikket på t-skjorta før han tok den på. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Jeg tror ikke Per Sandberg er så dum, så denne t-skjorta tror jeg han valgte med omhu. Forkastelig antrekk! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Mye mulig, men da ville formodentlig FrPs kommunikasjonsrådgivere ha gitt ham en parti-tskjorte eller hva som helst annet å dra på seg, i stedet for den han hadde tatt på seg ved en feiltagelse. Det gjorde de altså ikke. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Jeg hopper mellom å tro at han er så idiot at han kunne valgt den uten å tenke mer over det, og at han har valgt den med vilje og faktisk er så infam.
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Ja, det er sant, og det slo meg faktisk også. Merkelig at ingen reagerte. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Ja, det var der jeg også var. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Ja, vi får da håpe det. Jeg ble litt blendet av bildet av Siv som sitter der uten å ta affære. Men hun kan jo likevel ha reagert. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Jeg er sikker på det var med vilje. For hvem er det som har reagert? Jo, folk som ikke er i samme parti. Og da kan FrP nok en gang ta på seg offerrollen "buhu, de andre er så slemme mot oss" og høste sympati. Og leder av partiet selv vil heller ikke denne gangen gå ut og si at dette ikke er greit, for da mister de mange av kjernevelgere, dvs. rasister og folk med fremmedfrykt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Enig i det. Og de folkevalgte har faktisk folk valgt. I dette tilfellet skremmende nok. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Det er ikke synd på Siv Jensen. Hun og ledelsen i partiet har ikke tatt avstand fra dette. Sandberg er nok mer uttalt hatefull og rasistisk enn resten av partiledelsen, men det unnskylder ikke de andre her. Dette er for grovt til ikke å si klart i fra. Sist redigert av Benmurphy : 05-05-15 kl 13:37. Årsak: typo |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Lavmål har virkelig fått en ny målestokk. At noen kan synke så ekstremt dypt.
|
|
|
#19 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Og selvsagt er det ikke et fnugg av tilfeldigheter her. antakeligvis har han kjøpt ny t-skjorte for anledningen.
|
|
|
#20 |
|
Pauset
|
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Jeg hadde aldri tenkt over hva som stod på en sånn t-skjorte, skal jeg være helt ærlig. Og jeg hadde nok i alle fall ikke lagt merke til hva som stod på en annen persons tskjorte... Kjenner at jeg derfor ikke har altfor sterke meninger om det. Jeg hadde i alle fall vært litt forsiktig med å antyde at det var med overlegg. Dette kunne jeg fint klart å gjøre selv og... |
|
|
|
![]() |
|
|