|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Tøff
|
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Sandberg er, som tidligere nevnt, så mangt, men dum er han ikke. Dette er typisk for samspillet i FrP, noen må ta møkkajobben med å være åpent brun men allikevel ikke, og Sandberg er virkelig god til det. De treffer den delen av velgerne sine midt i lommeboka og deres kalde, kyniske hjerter med dette budskapet. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
This is normal!
|
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Jeg tror mange undervurderer FrP. Det går faktisk an å være oppegående og smart og fortsatt har grumsete holdninger.
|
|
|
|
#63 |
|
Erfaren nok
|
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(
|
|
|
#64 |
|
Epikur
|
Klart de gjør. Det er knapt noen gang kommunikasjonsrådgiverne har så mye å gjøre som under et landsmøte.
|
|
|
#65 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#66 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Sitat Per Sandberg (VG): "– Ikke før en eller annen venstrevridde forlagsdirektør og en og annen SVer hadde brukt søkemotor og forstørrelsesglass for kunne lage en ufyselig, smålig kobling til tragedien i Middelhavet. En tanke som aldri var i mine tanker..."
|
|
|
#67 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Tilfeldig? Overhodet ikke. Med tanke på alle de tusener som har mistet livet. De fikk ingen "good yourney" Jeg skjemmes at dette partiet med Sandberg som nestleder er med på å styre vårt land. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
~~~~~~~
|
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Jeg tror heller ikke fyren er dum, dessverre, men prøver å finne en forklaring på hvorfor han drar det så langt hver gang. Det er trist, skummelt og hårreisende at slike mennesker sitter i en slik posisjon som han gjør.
|
|
|
#69 |
|
X First Lady
Han vet at måten han er på er nettopp grunnen til at mange stemmer på han. Jeg tror talen hans på landsmøtet var svært så planlagt og ellers måten han er på. Han snakker rett fra levra og kaller en spade for en spade som flere sier. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Og det er dette som er så skummelt. Man avfeier de lusne holdningene med at de bare er dumme bavianer, men det er langt fra sannheten. De er både kalkulerende og har grumsete holdninger, og kombinert med at de vet å spille kortene sine for å dra både stemmer og sympati er dette faktisk ganske urovekkende.
|
|
|
#71 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Uavhengig av om valget av t-skjorte var bevisst eller ei; når man skal drøfte en såpass alvorlig situasjon burde dette ha gitt et hvert menneske med normal empati visse assosiasjoner. Og selvsagt var det et bevisst valg. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
fri
|
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Det verste er at de klarer å komme unna med disse utbruddene sine av de som ikke akkurat sitter i regjering. Det at de har brutt de aller største løftene sine for lengst, er liksom greit. Andre partier klarer gjerne ikke å oppfylle alle sine planer og løfter, men her gikk jo Siv Jensen m.fl. ut og sa at det første de skulle gjøre om de kom i posisjon var å fjerne alle bompenger og å hive ut Krekar. Og hva skjer? Ingenting. De skylder på at de ikke har flertall, men hadde de virkelig trodd at de skulle få rent flertall? Ingen parti har hatt det på godt over 50 år. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2015
![]() |
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Helt bak mål.
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Det er klart han gjorde det med overlegg. Det meste som kommer derfra er nok nøye planlagt. Og når det kommer reaksjoner smetter de inn i offerrollen. Så utrolig gjennomskuelig! FRP fikk virkelig vann på mølla med disse båtflyktningene. Når de roper null flykntninger til Norge elsker grumset der ute Frp, og hopper og klapper av fryd. Og på meningsmålingene stiger de igjen. Jippi! Reine julaften der for tiden. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
saftig
|
Det er noe med det.
|
|
|
#76 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :( |
|
|
|
|
|
#77 |
|
X First Lady
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Jan Thomas fikk sagt det |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(Det er ikke Jan Thomas som har sagt dette, er det? For da får jeg ny respekt for mannen, altså!
|
![]() |
|
|