Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan man ha vannkopper så lett??

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-07, 10:04   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha vannkopper så lett??

Hm, jeg er 99,9% sikker på at det er vannkopper det var. Melkeutslettet og den andre eksemen han har hatt har vært helt annerledes. En lege som var fadderen hans på søndag mente også at det "godt kunne være det". Og timingen er så 100% innenfor inkubasjonstiden. Så mye kosesmitte som han ble utsatt for så skulle det nok mye morsmelksantistoffer til før han ville vært fullt beskyttet.

Men kanskje de får det igjen, altså. Hm.

Jeg tror ikke jeg gidder utsette ham for en blodprøve bare for å stille min nysgjerrighet. Tiden vil vel rett og slett vise om han er motstandsdyktig eller ikke. Jeg trodde jo aldri mellomsøster skulle få det. Hun har vært utsatt for smitte SÅ mange ganger, men denne gangen var hun nok litt svekket av en omgangssyke og fikk det til de grader, stakkars lille pjusk.

Takk for svar.

Gammel 05-06-07, 13:26   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha vannkopper så lett??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror ikke jeg gidder utsette ham for en blodprøve bare for å stille min nysgjerrighet. Tiden vil vel rett og slett vise om han er motstandsdyktig eller ikke.

Den kan tas senere også, altså! Jeg skal ta prøven neste gang storesøster skal ta blodprøver (av annen årsak), for jeg lurer på om hun kan ha hatt det veldig lett en gang. Hun også er masseutsatt for smitte uten annet enn en obskur prikk eller to.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.