|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2015
![]() |
![]() Andres barnHei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Andres barnOm det er rot hos oss når jeg kommer hjem, setter jeg prompte kidsa i arbeid. Og det er helt uavhengig om det er mine eller andre sine barn. Har de vært med å rote, kan de være med å rydde opp.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Andres barnNoen barn er bare slik; det er vanskelig for dem å være rolige, og de roter og snakker høyt av natur. For noen barn er dette symptomer på bakenforliggende vanskeligheter, mens hos andre er det tegn på umodenhet eller ganske enkelt en litt støyende personlighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2015
![]() |
![]() Sv: Andres barnTUSEN TAKK |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Andres barnVelkommen til fp |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Andres barnJa, hvor er manerene mine: Velkommen!
![]() |
#8 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Andres barnHelt enig med de over. Og så DET bra brukernavnet da. Helt utrolig at det ikke var opptatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Andres barnNå som ungene har blitt større, så lages det mer spennende mat på kjøkkenet. Tidvis ser det ikke ut når jeg kommer hjem. Hvordan det er mulig å rote SÅ mye bare ved å steke et par arme riddere er utenfor min fatteevne, men ....
![]() |
![]() |
#10 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Andres barn
Jeg gjør som Teofelia. Og jeg er ikk supertolerant for støy, så jeg holder ikke ut veldig lenge før jeg gir handlingsalternativer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Andres barn
Og når de er såpass store som 12 år så kan man helt klart forvente at de rydder etter seg synes jeg
![]() |
|
|