|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Pauset
|
Sv: Prosjekt knøttbad
Det ble denne! |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Pauset
|
Sv: Prosjekt knøttbadHjeeeeelp! Jeg må velge gulvfliser. Veggflisene er store og hvite (vi får litt over 2 fliser i bredden per vegg.. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Prosjekt knøttbadIkke velg så grove at du ikke får vasket de skekkelig, du kommer til å angre.
|
|
|
#46 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Prosjekt knøttbadVi har forresten gråbrune fliser på vaskerommet, de er vi veldig fornøyd med.
|
|
|
#48 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Prosjekt knøttbad
Jeg prøver å huske hva de het, men er helt lost. Mulig jeg kan hoste opp et bilde. Vi har 30x30, men de kom i flere størrelser. Var ikke de dyreste heller, men veldig fine.
|
|
|
#49 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Prosjekt knøttbadFant disse bildene, men husker dessverre ikke produsent. De er nokså glatte, men man ser at det er litt liv i de likevel liksom. Veldig greie å vaske over.
|
|
|
#53 |
|
Pauset
|
Sv: Prosjekt knøttbadBlir ikke store fliser på gulvet.. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Pauset
|
Sv: Prosjekt knøttbadHar bestemt meg for gulvflis nå! Det blir denne fra Noorfloor. 10x10 cm.
Grattis!! Vi skal være i land innen to uker. Sist redigert av Joika : 09-05-15 kl 15:18. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Prosjekt knøttbadJeg kjøpte uteteppe i dag, på Obs!Bygg
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 09-05-15 kl 20:36. |
|
|
|
![]() |
|
|