Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Liker du å shoppe sammen med andre?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Liker du å shoppe sammen med andre
Ja, det synes jeg er artig! 6 3,19%
Noen ganger, og med noen mennesker 83 44,15%
Nei, jeg liker best å shoppe alene 74 39,36%
Jeg liker ikke å shoppe, verken alene eller sammen med andre 37 19,68%
Annet- forklar i tråden 1 0,53%
Agurksalat 1 0,53%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 188. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-15, 20:12   #21
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?

Jeg kan fint gå innom butikker og kikke på "måfå" dersom jeg har en halvtime til overs før/etter en avtale, men jeg drar ikke på senteret eller til byen om jeg ikke skal ha noe spesielt bare for å tusle rundt. Og så skjønner jeg ikke helt hva det er med meg som synes det er både koselig og interessant å høre om barna, ferieplanene og jobben til venninnen min, men som virkelig ikke kan utstå å høre om hvorfor hun trenger en lang brun jakke til det nye skjørtet og ikke kan gå med den korte, brune.

Jeg er også alltid den som foreslår sånt på lengre turer, Zöe.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 20:12   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, noen gjør det og har glede av det. Jeg kjenner mange som bare tar en "stroll" og ser hva som finnes. Når de da skal ha noe, eller noe er på tilbud, så er de kjappe som lyn. De gjør bra deals og få bomkjøp.

Der har du igrunnen meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 20:14   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg kan fint gå innom butikker og kikke på "måfå" dersom jeg har en halvtime til overs før/etter en avtale, men jeg drar ikke på senteret eller til byen om jeg ikke skal ha noe spesielt bare for å tusle rundt.

Det er akkurat sånn jeg er også.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 20:16   #24
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Hadde jeg bodd nær en by hadde jeg nok dradd til by'n kun for å titte. Nå bor jeg 11-12 mil fra en by, da må jeg nesten ha ett ærend for å dra.

Gammel 09-05-15, 20:30   #25
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Helst alene.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 20:31   #26
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Aleine. Når eg veit eg skal ha noko, eller berre vil kikke. Men ein gong i gdansk shoppe eg saman med ei venninne. Det var faktisk ganske trivelig det og. Men sønn til kvardagslivet, aleine.

Gammel 09-05-15, 20:41   #27
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg foretrekker definitivt å shoppe alene. Jeg er temmelig rask til å foreslå "skal vi gå litt rundt hver for oss da, og møtes til lunsj om to timer?" Når jeg er på venninnetur og sånn. Jeg er også helt ubekymret i forhold til om dette blir ansett som sært.

Jepp, her er jeg også. Det samme når jeg er på tur med mannen min.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 20:42   #28
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Helst alene, særlig om det er noe jeg trenger. Jeg går så og si aldri bare for å kikke.

Gammel 09-05-15, 21:15   #29
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg shopper helst ikke. En gang i blant kan deg være festlig å slå i hjel en halvtime i noen butikker med ei venninne eller søster. Fnise av noe rart eller sikle på noe pent. Men ikke som fast innslag og alternativ til kvalitetstid på kafé eller på tur.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 21:43   #30
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Shopper helst alene. Blir litt stressa når andre skal være med, og vi må vente på hverandre. Da finner jeg ingenting.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 21:45   #31
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det der med å gå rundt i butikkene og kikke på "måfå", er en ting som jeg trodde de aller fleste sluttet med etter puberteten.

Hvorfor tror du det? De fleste jeg kjenner kan gjerne gå sammen med andre for å kikke litt i butikker, for å se vårens nyankomnet og vårens farger, for eksempel.

Jeg shopper helst alene, og det beste er å spontanshoppe. Jeg finner sjelden noe når jeg MÅ ha noe, mine beste kjøp er når jeg egentlig ikke skal ha noe men ramler over jeg virkelig liker. Shopping sammen med andre er pyton, da ender jeg alltid opp med å dilte etter andre og kommer tomhendt hjem.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 22:03   #32
Input

Input sin avatar

Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvorfor tror du det?

Fordi ingen jeg kjenner, som er over tenåringsalder, gjør det. Jeg innser jo nå at jeg sikkert har bekjente som gjør det, men absolutt ingen jeg kjenner har noen interesse av vårens farger eller nyheter. Mulig jeg kjenner for få folk.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 22:29   #33
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det aller, aller beste er å shoppe med noen utvalgte etter et par glass champis. Jeg har gjort noen av mine aller beste kjøp da, antagelig fordi jeg ikke bare titter på sorte kjoler hele tiden.

Ellers shopper jeg helt minimalt for tiden, og fant meg selv utbryte med glede på Kastrup i dag: - Noe av det beste med å skifte jobb er jo at det er som å få en helt ny garderobe; det er jo ingen som har sett meg i noe som helst!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 22:29   #34
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er hyggelig når man er på jentetur, men jeg går aldri rundt på dagtid for å titte ellers. Titting på sesongens nyheter og slikt har jeg knapt gjort siden jeg fikk barn, da er det isåfall i all hast en kveld på et senter.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 22:34   #35
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Fordi ingen jeg kjenner, som er over tenåringsalder, gjør det. Jeg innser jo nå at jeg sikkert har bekjente som gjør det, men absolutt ingen jeg kjenner har noen interesse av vårens farger eller nyheter. Mulig jeg kjenner for få folk.

Jeg kjenner kun en som gjør det og hun er shoppoman. Mine andre venner shopper når de trenger noe.

Gammel 09-05-15, 22:34   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er vanskeligere finne klær i butikken, der er det jo så mye, at jeg får ikke helt oversikt. På nett kan man velge kategorier, farger og str, og vips er det mer oversiktlig. Det hender jeg skjekker på nett, for så dra i butikken for å kjøpe.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 22:41   #37
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner heller ingen som prioriterer å bruke tid på rusleshopping i stor grad.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 22:51   #38
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å kikke i butikker på måfå er ikke shopping. Det er å kikke litt, altså å se.
Jeg var sammen med en gjeng FP-damer i Drammen i mars. Vi var innom Indiska og kikket, kun et fåtall av oss kjøpte noe. Vi tok en tur innom BikBok også, og kom tomhemdt ut. (Så gikk vi på polet...)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 23:05   #39
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg kjenner heller ingen som prioriterer å bruke tid på rusleshopping i stor grad.

Tror de fleste foreldre har for dårlig tid til det rett og slett.

Gammel 09-05-15, 23:16   #40
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det kan være kjekt å shoppe sammen med andre, men ikke hvem som helst og heller ikke for stor gjeng.

Ellers støtter jeg Candy i at shopping etter er par glass champis er det aller beste

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.