|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Liker du å shoppe sammen med andre | |||
| Ja, det synes jeg er artig! |
|
6 | 3,19% |
| Noen ganger, og med noen mennesker |
|
83 | 44,15% |
| Nei, jeg liker best å shoppe alene |
|
74 | 39,36% |
| Jeg liker ikke å shoppe, verken alene eller sammen med andre |
|
37 | 19,68% |
| Annet- forklar i tråden |
|
1 | 0,53% |
| Agurksalat |
|
1 | 0,53% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 188. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg kan fint gå innom butikker og kikke på "måfå" dersom jeg har en halvtime til overs før/etter en avtale, men jeg drar ikke på senteret eller til byen om jeg ikke skal ha noe spesielt bare for å tusle rundt. Og så skjønner jeg ikke helt hva det er med meg som synes det er både koselig og interessant å høre om barna, ferieplanene og jobben til venninnen min, men som virkelig ikke kan utstå å høre om hvorfor hun trenger en lang brun jakke til det nye skjørtet og ikke kan gå med den korte, brune. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Fortynnet
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?
Der har du igrunnen meg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er akkurat sånn jeg er også.
|
|
|
|
#24 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Hadde jeg bodd nær en by hadde jeg nok dradd til by'n kun for å titte. Nå bor jeg 11-12 mil fra en by, da må jeg nesten ha ett ærend for å dra.
|
|
|
|
#25 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Helst alene. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Aleine. Når eg veit eg skal ha noko, eller berre vil kikke. Men ein gong i gdansk shoppe eg saman med ei venninne. Det var faktisk ganske trivelig det og. Men sønn til kvardagslivet, aleine.
|
|
|
|
#27 |
|
intro
|
Jepp, her er jeg også. Det samme når jeg er på tur med mannen min.
|
|
|
|
#28 |
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Helst alene, særlig om det er noe jeg trenger. Jeg går så og si aldri bare for å kikke.
|
|
|
#29 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg shopper helst ikke. En gang i blant kan deg være festlig å slå i hjel en halvtime i noen butikker med ei venninne eller søster. Fnise av noe rart eller sikle på noe pent. Men ikke som fast innslag og alternativ til kvalitetstid på kafé eller på tur.
|
|
|
#30 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Shopper helst alene. Blir litt stressa når andre skal være med, og vi må vente på hverandre. Da finner jeg ingenting. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
© All rights reserved
|
Hvorfor tror du det? De fleste jeg kjenner kan gjerne gå sammen med andre for å kikke litt i butikker, for å se vårens nyankomnet og vårens farger, for eksempel. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Fordi ingen jeg kjenner, som er over tenåringsalder, gjør det. Jeg innser jo nå at jeg sikkert har bekjente som gjør det, men absolutt ingen jeg kjenner har noen interesse av vårens farger eller nyheter. Mulig jeg kjenner for få folk.
|
|
|
|
#33 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Det aller, aller beste er å shoppe med noen utvalgte etter et par glass champis. Jeg har gjort noen av mine aller beste kjøp da, antagelig fordi jeg ikke bare titter på sorte kjoler hele tiden.
|
|
|
#34 |
|
I mål
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Det er hyggelig når man er på jentetur, men jeg går aldri rundt på dagtid for å titte ellers. Titting på sesongens nyheter og slikt har jeg knapt gjort siden jeg fikk barn, da er det isåfall i all hast en kveld på et senter. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jeg kjenner kun en som gjør det og hun er shoppoman. Mine andre venner shopper når de trenger noe.
|
|
|
#36 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg synes det er vanskeligere finne klær i butikken, der er det jo så mye, at jeg får ikke helt oversikt. På nett kan man velge kategorier, farger og str, og vips er det mer oversiktlig.
|
|
|
#37 |
|
I mål
|
Jeg kjenner heller ingen som prioriterer å bruke tid på rusleshopping i stor grad. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Å kikke i butikker på måfå er ikke shopping. Det er å kikke litt, altså å se. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tror de fleste foreldre har for dårlig tid til det rett og slett.
|
|
|
#40 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Liker du å shoppe sammen med andre?Jeg synes det kan være kjekt å shoppe sammen med andre, men ikke hvem som helst og heller ikke for stor gjeng. |
|
|
|
![]() |
|
|