|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Hertuginne
|
Sv: Basisgarderobe for barn?Sandaler, masse t-skjorter og noen shortser. Ellers det samme som vanlig, det vil si noen bukser og gensere. Jeg tror storebror har fem-seks bukser, tre-fire shortser, en seks-syv gensere og det samme antall t-skjorter. Og en haug med sokker som alltid forsvinner. Han har en caps, en tynn jakke, en tynn lue og to par joggesko.
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Basisgarderobe for barn?Tar utgangspunkt i gutt, da: Et passende antall bukser, shorts, t-skjorter og gensere. Et par jakker, sandaler, joggesko. Sommerhatt og badetøy. Men det var kanskje antall av hver ting du tenkte på? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Basisgarderobe for barn?Det kommer an på om det er jente eller gutt, om h*n er 3 år eller 10 år, hvor man bor osv.
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: Basisgarderobe for barn?
... og det spørs jo hvor ofte en gidder å vaske.
|
|
|
#8 |
|
Hertuginne
|
Sv: Basisgarderobe for barn?Jeg liker å kunne slippe klesvasken midt i uka, derfor er det greit å ha ett skift pr. hverdag, pluss 1-2 til de dagene han virkelig skitner seg til.
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Basisgarderobe for barn?Piratbukser er et must. Her er det ikke alltid varmt nok til shorts, men ikke så kaldt at man trenger langbukser. Ergo er midt-på-leggen-bukser et must.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Basisgarderobe for barn?Det kommer helt an på hvor du bor i verden. |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Basisgarderobe for barn?Her har vi til snart 4 åringen: |
|
|
|
#12 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Basisgarderobe for barn?Min barnehagegutt på to år har p.t fire shorts, det er hvertfall ikke nok. Jeg skal kjøpe fem-seks til idag. Vil gjerne slippe å vaske barnetøy mer enn to-tre ganger i uka.
|
|
|
#13 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Basisgarderobe for barn?solhatt, bøttehatt, skyggelue |
|
|
|
![]() |