Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det å ta andres avatar

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-07, 23:05   #21
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det å ta andres avatar

Syntes du sendte en fin PM jeg, og skjønner at du håper at hun endrer den siden du føler deg knyttet til den.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 23:08   #22
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns man skal respektere andres avatarer, selv om ingen egentlig eier rettigheten til et bilde de har funnet på nettet.

Håper hun bare ikke hadde tenkt seg om og bytter.

Gammel 22-04-07, 23:54   #23
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det er litt forvirrende når folk har like avaterer og nesten like nick.
Men sier man fra på en ok måte så endrer de fleste.
De færreste går jo inn for å få så lik som mulig.

Gammel 23-04-07, 12:27   #24
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det å ta andres sine avatar

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er teit og det er lov å si fra om at man ikke skal gjøre det.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 14:20   #25
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også det er unødvendig, og meget forvirrende. Ang min egen avatar ville jeg nok blitt litt småsnurt om noen tok den. Men ikke minst ville jeg blitt meget forundret over at noen andre i hele verden kunne tenke seg den .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 14:34   #26
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes også det er unødvendig og ta andres avatarer. Det er da nok av bilder å ta av der ute!

Jeg opplevde også at en tok akkurat det bildet jeg hadde. Da hadde jeg hatt den i mange år og jeg sendte omtrent en lik pm som du har sendt nå Estrella. Synes den er vennlig og opplysende. Den personen jeg sendte den til (et annet forum og flere år siden) ble pissesur og sutret til alt og alle om det.
Håper du opplever det koseligere enn jeg fikk!

Gammel 05-06-07, 15:22   #27
Vårin
Trist

Vårin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Vårin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvordan gikk det? Fikk du svar?

Vårin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 15:24   #28
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Teit å bevisst TA en annen sin avatar. Men hvis det er gjort uheldig så er det liksom ikke så mye å gjøre s¨å mye med det tror jeg.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 15:25   #29
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror neppe jeg hadde brydd meg om det. Det er snakk om en avatar liksom.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 15:50   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg hadde blitt litt overrasket om noen hadde tatt min avatar.

Men om det er en upersonlig avatar, spesielt ikke noe man har laget selv, er det vel greit? Hvor mange her har egentlig kopirett på sin egen avatar? Hvor har dere funnet deres avatarer? Hvis man skal gjennomsøke 5000 medlemmer sine avatarer når man melder seg inn på et forum, blir det straks litt stress.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 15:57   #31
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan ikke akkurat nekte noen å bruke en avatar, så lenge man ikke har laget den selv (akkurat som man ikke kan nekte noen å velge et nick som er nesten helt likt ens eget), men hvis man vil, er det jo greit å spørre vennlig om de kunne tenke seg å ta noe annet i stedet. Jeg skjønner at det kan være kjedelig at andre tar samme avatar som en selv, men nick- og avatarvalg er ikke noe alle bryr seg like om - som ny bruker, eller ikke særlig aktiv bruker, synes man sikkert ikke det spiller noen rolle om noen andre har den samme avataren, og da er det ikke sikkert de gidder å bytte selv om man ber dem. Det må man nesten bare finne seg i.

Gammel 05-06-07, 16:03   #32
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde jeg ikke reagert på, da jeg sjelden ser på avatarer.
Jeg ser på nicket.
Jeg merker sjelden at folk bytter avatar-
Er ikke såå flink med nick heller, selv om det er noen som sitter.

Det er innholdet i innlegget som er inntressant for meg.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 18:56   #33
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vårin, her.

Hvordan gikk det? Fikk du svar?

Fikk svar etter laaaang tid. Hun påsto at hun ikke hadde sett pm min?

Så hun byttet til slutt men da hadde jeg allerede byttet til denne.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 19:48   #34
Vårin
Trist

Vårin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Vårin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Fikk svar etter laaaang tid. Hun påsto at hun ikke hadde sett pm min?

Så hun byttet til slutt men da hadde jeg allerede byttet til denne.

Ååååja....Begynte å lure litt på hvordan hun kunne ta en som det stod Nicholas på...Nydelig avatar som du har nå, da (fikk ikke sett den forrige, jeg)

Vårin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.