|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Ute på tur
|
Sv: Det å ta andres avatarJeg syns man skal respektere andres avatarer, selv om ingen egentlig eier rettigheten til et bilde de har funnet på nettet.
|
|
|
#23 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Det å ta andres avatarDet er litt forvirrende når folk har like avaterer og nesten like nick.
|
|
|
#24 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å ta andres sine avatar
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Sv: Det å ta andres avatarJeg synes også det er unødvendig, og meget forvirrende. Ang min egen avatar ville jeg nok blitt litt småsnurt om noen tok den. Men ikke minst ville jeg blitt meget forundret over at noen andre i hele verden kunne tenke seg den |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å ta andres avatarJeg synes også det er unødvendig og ta andres avatarer. Det er da nok av bilder å ta av der ute!
|
|
|
|
#27 |
|
Trist
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Det å ta andres avatarHvordan gikk det? Fikk du svar? |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Det å ta andres avatarTeit å bevisst TA en annen sin avatar. Men hvis det er gjort uheldig så er det liksom ikke så mye å gjøre s¨å mye med det tror jeg.
|
|
|
#29 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Det å ta andres avatarTror neppe jeg hadde brydd meg om det. Det er snakk om en avatar liksom. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Det å ta andres avatarJeg tror jeg hadde blitt litt overrasket om noen hadde tatt min avatar. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
flisespikker
|
Sv: Det å ta andres avatarMan kan ikke akkurat nekte noen å bruke en avatar, så lenge man ikke har laget den selv (akkurat som man ikke kan nekte noen å velge et nick som er nesten helt likt ens eget), men hvis man vil, er det jo greit å spørre vennlig om de kunne tenke seg å ta noe annet i stedet. Jeg skjønner at det kan være kjedelig at andre tar samme avatar som en selv, men nick- og avatarvalg er ikke noe alle bryr seg like om - som ny bruker, eller ikke særlig aktiv bruker, synes man sikkert ikke det spiller noen rolle om noen andre har den samme avataren, og da er det ikke sikkert de gidder å bytte selv om man ber dem. Det må man nesten bare finne seg i.
|
|
|
#32 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å ta andres avatarHadde jeg ikke reagert på, da jeg sjelden ser på avatarer.
|
|
|
#33 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Det å ta andres avatar
Fikk svar etter laaaang tid. Hun påsto at hun ikke hadde sett pm min? |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Trist
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Det å ta andres avatar
Ååååja....Begynte å lure litt på hvordan hun kunne ta en som det stod Nicholas på...Nydelig avatar som du har nå, da (fikk ikke sett den forrige, jeg) |
|
|
|
![]() |
|
|