|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger ny stavmikser, hvilken?
Vi har disse på jobb, og vi har aldri hatt stavmixere vi har vært mindre fornøyde med enn Bamix. Største dritten vi har vært borti. Underdelen kan ikke tas av for å vaskes, så vi står der og forsøker å ikke få vann på motordelen mens vi skrubber vekk matrestene. Braun-underdelen var bare å ta av og hive i oppvaskmaskinen.
![]() |
#2 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger ny stavmikser, hvilken?
Det er så merkelig å høre slikt. De kokkene jeg har hørt snakke om stavmiksere, snakker om Bamix. Når det gjelder vasking, så må jeg si jeg forundres. Jeg syns det er enkelt å vaske Bamixen min. Vanligvis bare fjerner jeg kniven (den jeg bruker mest er ikke skarp) og børster raskt over der kniven satt med oppvaskbørste og litt zalo. Det er jo nesten helt rette kanter her, så det er jo ikke særlig mye matrester som setter seg fast. Deretter skyller jeg kniven eller putter den i oppvaskmaskinen. Ferdig!
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger ny stavmikser, hvilken?Overlot ansvaret til mannen i dag. Han hadde fri mens jeg var på jobb. Han kjøpte stavmikser, grill og telefon til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|